Gravatar

#211 stefsims 19 år siden

156. I will no longer perform “lap-dances” while in uniform.

157. If I take the uniform off, in the course of the lap-dance, it still counts.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#212 Martindan 19 år siden

lige kommet hjem fra arbejde.. skal bare holde weekend..... smukt.... ahhhhh
for cryin' out loud......
Gravatar

#213 filmz-ataris 19 år siden

Jeg sidder og ærgrer mig over at jeg ikke opdagede denne Dekalog boks til blot $15 hos dvdfromkorea før det var for sent: http://www.dvdfromkorea.com/shop/p_detail.asp?idx=...
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#214 nakalay 19 år siden

Sidder og hører Dream Theater. Jeg må sige, at skønt jeg ikke brød mig synderligt om albummet Scenes From a Memory første gang, jeg hørte det, så er jeg helt eksalteret, hver gang jeg hører det nu. Det er endnu mere genialt end Images and Words og er efter min mening på højde med Mesterværket Opeths Still Life. Sjovt nok er alle tre geniale album tilgængelige til den vidunderlige pris af 59 kr. hos CDON:

Opeth - Still Life
Dream Theater - Scenes From a Memory
Dream Theater - Images and Words

Og med koden VEGA5792, er fragten gratis (ifald den stadig dur). Det er homoseksuelt ikke at eje disse album, så kom i gang inden jeg pudser bn på jer.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#215 El vez 19 år siden

#203 Nice! Det vil jeg lige tjekke ud.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#216 elwood 19 år siden

Har været ude og tage lidt billeder af det flotte vintervejr, det er så flot måden, som isen har dækket alle træer og elmaster, man kan høre isen knage konstant når jeg åbner min altan dør på grund af det blæser. Det lyder fandme godt 8-)

tror også jeg skal fotografere lidt imorgen hvis det bliver ved, så jeg kan se det i lidt mere dagslys.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#217 chronaden 19 år siden

sidder og drikker mig stiv med en 4 venner..
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#218 tiny 19 år siden

Sidder & hører musikquiz på P3. Der er én igennem med filmmusik som emne - det har godt nok været nemt indtil videre...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#219 davenport 19 år siden

Jeg sidder og ser på dåb (bare som baggrund), det sneer hyggeligt udenfor og jeg skal til købmanden efter lørdagsproviant..
Hvis jeg havde haft en pejs, var den tændt op lige nu og jeg røg sansynligvis pibe og havde rød slåbrok på.

Jeg tænker over hvad jeg skal lave til aften... Lasange er oplagt mad, og det er længe siden jeg har fået det. Det passer også ok til en lørdag..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#220 dyg 19 år siden

Har lige købt tre nye blæsere til computeren. Da jeg skulle skifte den der sidder i min psu (strømforsyning) ser jeg, at stikket ikke passer :( Så nu har jeg fusket lidt, så blæseren sidder i et stik på bundkortet. Ikke helt efter reglementet, men pyt. Det virker.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: