#152 dahm... det bliver ved. Positive tanker her fra og alt mulig held og lykke.
Er så småt ved at pakke, det går godt nok lidt langsomt men hvad fann det er først i morgen tidelig flyet flyver, så jeg når det nok. Skal også lige have formateret computeren, for den skal da med, så i alle sammen kan komme med mig på ferie :) kan jo ikke undvære jer i 3 uger, men nu også lidt fordi kæresten skal rette sin Ph.d. ansøgning til og have sendt inden d. 27/8.
#152 Der skal også lyde alt mulig held og lykke herfra. Sender lige nogle positive tanker i din retning og håber at det hjælper.
Jeg har lige fået en meddelse fra SU-kontoret at jeg ikke har flere klip tilbage. Jeg synes selv det er mærkeligt, da der står at jeg har 18 klip tilbage på mit klippekort. Jeg vil fluks ringe til dem.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
# 153, 154, 155 og 156 Mange tak for de søde tanker :)
Er lige kommet hjem efter at være både til møde med det ene hospital og det andet hvor hun nu ligger ... det var slet slet ikke rart, hun så rigtig grim og slemt tilredt ud på tros af hun fik et lille smil frem dag jeg sagde at den klipning hun havde fået havde hjulpet lidt på hendes ellers helt ødelagte hår og ansigt. Jeg måtte også hjælpe hende med at spise for der var ingen som havde tid til hende og midt i det hele fik hun det så dårligt og fyldt med smerter, at hun var helt væk i mange minutter.
I morgen skal jeg snakke med lægerne og høre hvad svaret er på de mange prøver hun har fået taget i dag siger og hvad de mener det videre førløb bør være, indtil da vil jeg prøve at få sovet.
Jeg har længe været den eneste optimist omkring hende, men jeg kan mærke, at den også er begyndt at blive rystet og det er ikke så rart.
Ka' I alle ha' en rigtig god aften og weekend med jeres kære store som små, unge som gamle !
Det gør mig virkeligt ondt! Du har sku meget på dine skuldre, mand. Kudos til dig, for at kunne håndtere det. De bedste tanker fra Kolding.
Hvad mig angår, sidder jeg og æder toast, og hører Musikquiz på P3, og følger lidt med i TV2News og deres dækning fra Kolding. Gad ikke lige tage ind til byen i dag, med alle de nazister og autonome. (Man kan ikke kæmpe med så mange!) Men de fik da anholdt Johnny Hansen, så han sidder og hygger sig på Politigården lige nu :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 DarkLight 18 år siden
#152 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Tror at jeg vil rode lidt i nogle gamle sager og få tankerne lidt på afstand :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#153 cyberzed 18 år siden
Sidder så ellers bare another day in the office...har ikke engang fået min kaffe endnu.
#154 filmz-Bruce 18 år siden
#155 aknot 18 år siden
Er så småt ved at pakke, det går godt nok lidt langsomt men hvad fann det er først i morgen tidelig flyet flyver, så jeg når det nok.
Skal også lige have formateret computeren, for den skal da med, så i alle sammen kan komme med mig på ferie :) kan jo ikke undvære jer i 3 uger, men nu også lidt fordi kæresten skal rette sin Ph.d. ansøgning til og have sendt inden d. 27/8.
Tilbage til pakningen.
(1 dag til ferie)
#156 filmz-jonasgr 18 år siden
Jeg har lige fået en meddelse fra SU-kontoret at jeg ikke har flere klip tilbage. Jeg synes selv det er mærkeligt, da der står at jeg har 18 klip tilbage på mit klippekort. Jeg vil fluks ringe til dem.
'Cause I'm evil"
#157 cyberzed 18 år siden
#158 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#159 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Er lige kommet hjem efter at være både til møde med det ene hospital og det andet hvor hun nu ligger ... det var slet slet ikke rart, hun så rigtig grim og slemt tilredt ud på tros af hun fik et lille smil frem dag jeg sagde at den klipning hun havde fået havde hjulpet lidt på hendes ellers helt ødelagte hår og ansigt. Jeg måtte også hjælpe hende med at spise for der var ingen som havde tid til hende og midt i det hele fik hun det så dårligt og fyldt med smerter, at hun var helt væk i mange minutter.
I morgen skal jeg snakke med lægerne og høre hvad svaret er på de mange prøver hun har fået taget i dag siger og hvad de mener det videre førløb bør være, indtil da vil jeg prøve at få sovet.
Jeg har længe været den eneste optimist omkring hende, men jeg kan mærke, at den også er begyndt at blive rystet og det er ikke så rart.
Ka' I alle ha' en rigtig god aften og weekend med jeres kære store som små, unge som gamle !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#160 davenport 18 år siden
De bedste tanker fra Kolding.
Hvad mig angår, sidder jeg og æder toast, og hører Musikquiz på P3, og følger lidt med i TV2News og deres dækning fra Kolding.
Gad ikke lige tage ind til byen i dag, med alle de nazister og autonome. (Man kan ikke kæmpe med så mange!)
Men de fik da anholdt Johnny Hansen, så han sidder og hygger sig på Politigården lige nu :D