Jeg sidder og ser Battlestar Galactica Season 1 på mit HDTV via. min ps3.
Og jeg ved ikke om det bare er mig, men det virker som om billedet når der vises personer ja de nærmest "bølger" ved godt det er optaget håndholdt, men når kameraet lige i en kort stund står stille ser det ud som om scener med personer "bølger" over skærmen ret svær at forklare hvis man ikke lige ser det.
Det mystiske er det kun er på den her serie eller hvertfald de to afsnit jeg har set indtil videre. På mine andre film står det fint.
Meget mystisk...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har gloet min dvd-samling igennem her til aften, for at finde film, der skulle sælges. Jeg kommer så til at tænke på min BoB Korean Limited Edition fætter, som jeg alligevel aldrig ser mere.
Beslutter mig så til sidst for, at den skal sælges, lige indtil jeg kommer til at tjekke dvd'ernes tilstand... Suk! Så erindrer jeg, at jeg (dum som jeg var) havde lånt den ud for et par år siden. Så samtlige skiver er pænt ridsede - dog ikke så meget, at man ikke kan se dem, men alligevel ridsede. Øv, hvor er det træls!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Udlån er en tæve. Jeg stoppede med at låne ud i VHS-tiden, simpelthen fordi jeg havde nogle uheldige oplevelser med folks dårlige videoer der ødelagde mine bånd, hvilket jeg desværre først opdagede længe efter de afleverede skidtet tilbage. Samtidig havde jeg også nogle dårlige oplevelser med udlån af musik, så i dag låner jeg kun ud til mine forældre, min søster og få udvalgte personer jeg har kendt i meget lang tid.
Det sjove ved min politik omkring ingen udlån, er at folk virkelig ikke kan forstå at jeg ikke låner ting ud og de er endnu mere overraskede, når jeg bagefter nægter at lave en kopi til dem i stedet for. Utroligt at man bliver nødt til at forklare folk at man køber film, musik og spil for ens egen skyld, ikke for at låne ud og kopiere til højre og venstre.
Jeg burde egentlig være på vej ud på universitetet for at skrive opgave, men faldt lige over videoen til P3s uundgåelige, My Secret Lover med Private (bestående af et par stykker fra hedengangne Superheroes vist):
Sangen er nok en smule for poppet til mig, men ham sangeren/dansesmølfen må da være et perfekt eksempel på hvad der ville ske hvis man slap Crispin Glover løs på et dansegulv (specielt ca 2:43 inde).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Crystalstar1200 - Kondolerer, det tyder heldigvis på at du er kommet godt igennem det, med støtte fra gode venner (de er guld værd i sådanne stunder), jeg skipper dig en pm når jeg kommer hjem, så finder vi en dag hvor vi kan mødes, hyg og pas på dig selv.
Vi er endt i Monterey og er på vej i seng, i morgen skal vi i Monterey Aquraium og derefter går turen videre nord på af Highway 1 mod San Francisco. Forhåbentlig er tågen væk i morgen, i dag var Highway 1 (fra Santa Barbara til Monterey) helt dækket af tåge, det er lidt nederen når man nu kører på en af USA´s smukkeste ruter og man så ikke kan se en skid! :(
Så tideligere på TV at Kevin Smith skal insturere et afsnit af "Battlestar Galactica" og "Heroes" hmmmm.
Er stået op for ikke så længe siden, har overstået "morgen-toilette" som det så pænt hedder, og sidder med en kop kaffe og godmorgen dk i baggrunden. Dagen skal gå med, at vente på Kampen! i aften.
En tidl. kollega og ven sagde igår, at han måske har en opgave til mig på mandag. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg får noget at vide i dag. Det er nok en coaching eller konsulentopgave, så det ville da være dejligt at komme lidt ud og føle man laver noget. (Og han forsikrede mig om, at det ikke var prostitution!)
Min hjerne kører på overtryk, fordi jeg overvejer at søge midler fra EU Socialfonden til et projekt jeg har liggende. Der er bare så uhyggeligt meget administration og bureaukrati ved det, og jeg ved ikke om jeg orker det. (Igen)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder også bare herhjemme og venter på at klokken slår 20:45!!! Det bliver en vild kamp...med forhåbentlig en lykkelig afslutning og et dansk hold i CL.
Sidder og venter, udover fodboldkampen, på at få svar fra de lejligheder jeg har søgt i Århus. Nu må der gerne snart ske et eller andet. Vil gerne snart flytte. Så hvis der er nogle der har eller kender andre der har en leje lejlighed der skal udlejes inden d. 1/11, må I meget gerne smide en besked.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Phuuu han lige kommet hjem fra bl.a. Codan, HK og mange andre steder. Det er hårdt men faktisk er det rart at man gør det stille og roligt og har følelserne med hele vejen, for det vender sorgen til vemod og afklaring.
Nu vil jeg tage lidt frokost og et godt glas øl :)
#111 DarkLight 18 år siden
#112 elwood 18 år siden
Og jeg ved ikke om det bare er mig, men det virker som om billedet når der vises personer ja de nærmest "bølger" ved godt det er optaget håndholdt, men når kameraet lige i en kort stund står stille ser det ud som om scener med personer "bølger" over skærmen ret svær at forklare hvis man ikke lige ser det.
Det mystiske er det kun er på den her serie eller hvertfald de to afsnit jeg har set indtil videre. På mine andre film står det fint.
Meget mystisk...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#113 dyg 18 år siden
Beslutter mig så til sidst for, at den skal sælges, lige indtil jeg kommer til at tjekke dvd'ernes tilstand... Suk! Så erindrer jeg, at jeg (dum som jeg var) havde lånt den ud for et par år siden. Så samtlige skiver er pænt ridsede - dog ikke så meget, at man ikke kan se dem, men alligevel ridsede. Øv, hvor er det træls!
#114 filmz-Kadann 18 år siden
Udlån er en tæve. Jeg stoppede med at låne ud i VHS-tiden, simpelthen fordi jeg havde nogle uheldige oplevelser med folks dårlige videoer der ødelagde mine bånd, hvilket jeg desværre først opdagede længe efter de afleverede skidtet tilbage. Samtidig havde jeg også nogle dårlige oplevelser med udlån af musik, så i dag låner jeg kun ud til mine forældre, min søster og få udvalgte personer jeg har kendt i meget lang tid.
Det sjove ved min politik omkring ingen udlån, er at folk virkelig ikke kan forstå at jeg ikke låner ting ud og de er endnu mere overraskede, når jeg bagefter nægter at lave en kopi til dem i stedet for. Utroligt at man bliver nødt til at forklare folk at man køber film, musik og spil for ens egen skyld, ikke for at låne ud og kopiere til højre og venstre.
#115 lagoni 18 år siden
Sangen er nok en smule for poppet til mig, men ham sangeren/dansesmølfen må da være et perfekt eksempel på hvad der ville ske hvis man slap Crispin Glover løs på et dansegulv (specielt ca 2:43 inde).
#116 aknot 18 år siden
Vi er endt i Monterey og er på vej i seng, i morgen skal vi i Monterey Aquraium og derefter går turen videre nord på af Highway 1 mod San Francisco.
Forhåbentlig er tågen væk i morgen, i dag var Highway 1 (fra Santa Barbara til Monterey) helt dækket af tåge, det er lidt nederen når man nu kører på en af USA´s smukkeste ruter og man så ikke kan se en skid! :(
Så tideligere på TV at Kevin Smith skal insturere et afsnit af "Battlestar Galactica" og "Heroes" hmmmm.
#117 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#118 davenport 18 år siden
Dagen skal gå med, at vente på Kampen! i aften.
En tidl. kollega og ven sagde igår, at han måske har en opgave til mig på mandag. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg får noget at vide i dag. Det er nok en coaching eller konsulentopgave, så det ville da være dejligt at komme lidt ud og føle man laver noget.
(Og han forsikrede mig om, at det ikke var prostitution!)
Min hjerne kører på overtryk, fordi jeg overvejer at søge midler fra EU Socialfonden til et projekt jeg har liggende. Der er bare så uhyggeligt meget administration og bureaukrati ved det, og jeg ved ikke om jeg orker det. (Igen)
#119 Guts 18 år siden
Sidder også bare herhjemme og venter på at klokken slår 20:45!!! Det bliver en vild kamp...med forhåbentlig en lykkelig afslutning og et dansk hold i CL.
Sidder og venter, udover fodboldkampen, på at få svar fra de lejligheder jeg har søgt i Århus. Nu må der gerne snart ske et eller andet. Vil gerne snart flytte.
Så hvis der er nogle der har eller kender andre der har en leje lejlighed der skal udlejes inden d. 1/11, må I meget gerne smide en besked.
#120 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Nu vil jeg tage lidt frokost og et godt glas øl :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***