Lige kommet hjem fra endnu et filmmøde med de herre fra Lonetower visuals, Argg! nu der ikke lang tid til det går løs med optagelserne, og der mangler en del endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er det ikke bare at sende den anbefalet, med forsikring elelr sådan noget? Det koster lidt ekstra, men der får du bevis på den er sendt. Tjek evt med posthuset.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#23 jo det er sikkert noget i den stil undrede mig bare over "free of charge" man får sku næsten ikke noget gratis mere så jeg undrede mig, men jo jeg må høre på posthuset.
Takker.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har langt om længe fået mine golfkøller fra England. Mange tak til Post DK, der er 1000 gange så pålidelige som GLS. Har gået min første runde på den lille golfbane i baghaven, og jeg har rigeligt med begynderheld, det må gerne vare ved.
Nu står den på indkøb, en lille spisning og derefter lidt mere golf, wee!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 elwood 18 år siden
We would suggest when returning your item that you obtain proof of postage which is provided free of charge from your local post office.
Er det noget bevis for at man har sendt en pakke/brev afsted eller ?
ikke lige hel med på hvad det går ud på.
#23 lagoni 18 år siden
#24 elwood 18 år siden
Takker.
#25 lagoni 18 år siden
#26 mr gaijin 18 år siden
#27 filmz-Aras 18 år siden
God weekend til jer alle! :)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#28 elwood 18 år siden
Indleveringsattest hedder det,og koster 8 kr.!
Oh well jeg overlever nok 8-)
#29 dyg 18 år siden
Nu står den på indkøb, en lille spisning og derefter lidt mere golf, wee!
#30 filmz-sanjo 18 år siden