Arjen Rudd: (Holds ups Wallet) Diplomatic immunity! (Roger slowly rolls his head on his neck, takes aim, and fires - his bullet goes through Rudd's wallet, and then his head) Roger Murtaugh: It's just been revoked.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kæft, den gode dag fortsætter bare ufortrødent... Blev ringet op for en time siden. Min søster er kørt galt og har totaltsmadret sin Golf. Så vi røg afsted over til ulykkesstedet, og hun var da heldigvis nogenlunde iorden. Hun havde slået nakken, og blev hentet med ambulance, godt bundet ind og nakkekrave på. Min kæreste kørte med på sygehuset, og vi andre blev og pillede anlæg ud og ryddede op efter det hele. Hold da kæft... Jeg sidder bare i chok og ryster! Hvis den bil havde landet på den anden side, havde det gået en vej jeg slet ikke tør tænke på. Hun havde heldigvis sele på, men airbaggen var ikke udløst, og det selvom forenden var bustet.
puha!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Din ventetid beregnes at være mindre end 15 minutter. Din ventetid beregnes at være mindre end 10 minutter. Din ventetid beregnes at være mindre end 5 minutter. Din ventetid beregnes at være mindre end 1 minut. Arrangementet er for nuværende helt booket.
Lækkert. K... jer i r.... og må jeres økonomi gå af h...... til!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#151 Guts 18 år siden
#152 filmz-Bruce 18 år siden
#153 gi-jones 18 år siden
#154 elwood 18 år siden
Arjen Rudd: (Holds ups Wallet) Diplomatic immunity!
(Roger slowly rolls his head on his neck, takes aim, and fires - his bullet goes through Rudd's wallet, and then his head)
Roger Murtaugh: It's just been revoked.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#155 davenport 18 år siden
Blev ringet op for en time siden. Min søster er kørt galt og har totaltsmadret sin Golf.
Så vi røg afsted over til ulykkesstedet, og hun var da heldigvis nogenlunde iorden. Hun havde slået nakken, og blev hentet med ambulance, godt bundet ind og nakkekrave på.
Min kæreste kørte med på sygehuset, og vi andre blev og pillede anlæg ud og ryddede op efter det hele.
Hold da kæft... Jeg sidder bare i chok og ryster!
Hvis den bil havde landet på den anden side, havde det gået en vej jeg slet ikke tør tænke på.
Hun havde heldigvis sele på, men airbaggen var ikke udløst, og det selvom forenden var bustet.
puha!
#156 gi-jones 18 år siden
#157 filmz-Bruce 18 år siden
#158 filmz-Bruce 18 år siden
Din ventetid beregnes at være mindre end 10 minutter.
Din ventetid beregnes at være mindre end 5 minutter.
Din ventetid beregnes at være mindre end 1 minut.
Arrangementet er for nuværende helt booket.
Lækkert. K... jer i r.... og må jeres økonomi gå af h...... til!
#159 Guts 18 år siden
#160 filmz-Bruce 18 år siden