Jo tak. Det var sgu ikke sjovt. Har samtidig to mindre søskende, som også tog det meeeget tungt. Så har haft lidt et problem med at skulle virke stærk overfor dem, men samtidig komme ud med mine følelser omkring det. Og det har været en sindssyg svær balancegang, hvilket resulterede i at jeg ikke kunne koncentrere mig om andet og derfor pludselig ikke klarede mig så godt skolemæssigt. Så det har været et meget hårdt slag, som jeg først nu har fået færdigbearbejdet.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Jeg mistede selv min mor, da jeg var 6 år gammel efter lang tids sygdom. Så vidt jeg er blevet fortalt af min familie, så har jeg aldrig været dybt deprimeret over det, ej heller lige efter det skete. Måske pga jeg allerede der var blevet vænnet til at bo ved mine bedste forældre, og kun se min mor nogle gange om ugen. Lidt en underlig følelse aldrig rigtigt at have kendt sin mor og ikke at have en masse erindringer om hende.
Men da jeg for 3-4 år siden mistede et meget kært familie-medlem til selvmord, grundet en dyb depression, prøvede jeg for første gang at mærke den smerte, som det er at miste en, der står ens hjerte nært.
Døden er en underlig ting, dem det går mest ud over er de levende. Personligt frygter jeg bestemt ikke døden, jeg er mere nysgerrig overfor, hvad hulen der sker - skal siges, at jeg på ingen måde er troende/religiøs.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
For 2 uger siden, kørte min bror, kone og 2 børn galt med 120 på motorvejen i Tyskland. To biler totalsmadret, ingen personskader. Så tænker man lidt over sit held.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#34 Jeg vil også kondolere, sådan officielt, selv om vi allerede har snakket. Mine tanker er virkelig med dig og familien i denne tid. Det er også rart at se den støtte, der er omkring det fra brugerne her! Nu håber jeg virkelig snart, der må være nogle opmuntrende omstændigheder i sigte for dig og dine.
Om lidt vil jeg cykle ned og hoppe på et tog, og så ses vi over noget mad, en god snak og hvad aftenen nu bringer. Indtil da er mine tanker med dig.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#34 Det er altid triste nyheder, når nogen mister nogen de har kær! Jeg kan ikke helt sætte mig i dit sted, da jeg (heldigvis) aldrig selv har været der... Af samme grund ved jeg aldrig helt hvad jeg skal sige, og hvordan det skal formuleres... Men jeg kondolerer med alt hvad jeg har og håber du og dine kommer godt igennem det..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#41 Guts 18 år siden
Jo tak. Det var sgu ikke sjovt. Har samtidig to mindre søskende, som også tog det meeeget tungt. Så har haft lidt et problem med at skulle virke stærk overfor dem, men samtidig komme ud med mine følelser omkring det. Og det har været en sindssyg svær balancegang, hvilket resulterede i at jeg ikke kunne koncentrere mig om andet og derfor pludselig ikke klarede mig så godt skolemæssigt. Så det har været et meget hårdt slag, som jeg først nu har fået færdigbearbejdet.
#42 dyg 18 år siden
Men da jeg for 3-4 år siden mistede et meget kært familie-medlem til selvmord, grundet en dyb depression, prøvede jeg for første gang at mærke den smerte, som det er at miste en, der står ens hjerte nært.
Døden er en underlig ting, dem det går mest ud over er de levende. Personligt frygter jeg bestemt ikke døden, jeg er mere nysgerrig overfor, hvad hulen der sker - skal siges, at jeg på ingen måde er troende/religiøs.
#43 filmz-Bruce 18 år siden
#42 Og det samme gør sig gældende for dig :(
For 2 uger siden, kørte min bror, kone og 2 børn galt med 120 på motorvejen i Tyskland. To biler totalsmadret, ingen personskader. Så tænker man lidt over sit held.
#44 evermind 18 år siden
Jeg vil også kondolere, sådan officielt, selv om vi allerede har snakket. Mine tanker er virkelig med dig og familien i denne tid. Det er også rart at se den støtte, der er omkring det fra brugerne her! Nu håber jeg virkelig snart, der må være nogle opmuntrende omstændigheder i sigte for dig og dine.
Om lidt vil jeg cykle ned og hoppe på et tog, og så ses vi over noget mad, en god snak og hvad aftenen nu bringer. Indtil da er mine tanker med dig.
#45 mr gaijin 18 år siden
#46 mini_jette 18 år siden
Det er altid triste nyheder, når nogen mister nogen de har kær! Jeg kan ikke helt sætte mig i dit sted, da jeg (heldigvis) aldrig selv har været der... Af samme grund ved jeg aldrig helt hvad jeg skal sige, og hvordan det skal formuleres... Men jeg kondolerer med alt hvad jeg har og håber du og dine kommer godt igennem det..!
#47 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#48 Benway 18 år siden
#49 Bates 18 år siden
http://www.theimportforums.com/viewtopic.php?p=272...
Manden har betalt $1500....I TOLD!
#50 filmz-Bruce 18 år siden