Gravatar

#201 evermind 16 år siden

Så håber vi bare, at der ikke er nogen, der skærer sig igennem plasten, kravler om på forsædet og hotwirer bilen - for nu at fuldende elendighederne ... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#202 elwood 16 år siden

#201 Hvis de forsøger at Hotwire den Die Hard 4 Style, så er der ingen grund til bekymring dog 8-)

Og ontopic igen Held og lykke i fremtiden davenport, du har da så alvor brug for det, så uheldig som du er for tiden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#203 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 198 Erggggg... Hvor er du/I bare heldige for tiden - Sender lige lidt positive tanker :)

# 197 Jeg er ved at drukne i opgaver og nogle maskiner, der bliver nødt til at lukkes ned og op hele tiden, så jeg regner slet ikke med at være færdig før en gang sent i aften.

Det ene af systemerne skal bootes fra 16 - 17 så der tager nok hjem og får lidt at spise, men ellers er det bare at komme tilbage og videre med kontrakter og breve :-/

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#204 mr gaijin 16 år siden

#203 Ganbare! (Japansk udtryk. Kan ikke oversættes præcist. En blanding af "hang in there", "klø på" og "hold ud")
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#205 davenport 16 år siden

I skal ha tak, og der er venlige tanker tilbage til jer.

Det underlige er, at jeg ikke er særlig deprimeret over alt den modgang. Jeg er bare lidt skuldertrækkende.
Det kommer sig nok af, at jeg i "min fortid" var utrolig fattig, røg en del pinde (vi snakker ihf. 12 år siden) og var ret uansvarlig. Jeg tror det har hængt ved, at alting ordner sig med tiden.

Jeg føler sku mere med dig, crystalstar. Alt mit uheld er jo bare småting ift. hvad du oplever for tiden.
Man bliver bare nødt til at være positiv!


Skal vi ikke snart ha en ny tråd? (Er lige ved at lave mad...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#206 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 206 Tjaaa ... jeg må nok indrømme at humøret har kendt bedre dage, men forsøger også at holde dampen gående med lange samtale med min kone og gode venner :-/

Er lige kommet hjem for at spise før jeg tager videre på arbejde 2, hvor jeg skal forelægge et oplæg, som jeg ikke er helt tilfreds med :)

Samtidig kan grubler jeg over, hvordan jeg skal indhente det som ikke fik lavet i dag på arbejde 1, da min maskine har drillet hele dagen. Vores sagssystem er lukket til kl. 8 i morgen tidlig, så det nytter ikke at tager derind efter arbejde 2 :-/

Hvorfor aflyste jeg den biograftur jeg skulle have været på i aften :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#207 gi-jones 16 år siden

Jeg har holdt fri idag (derfor så få posts fra mig :-). Var på arbejde til kl. 4 i nat for at lave det tidligere omtalte videoprojekt til HI-Industri færdigt, så jeg besluttede mig for at de kunne klare sig uden mig i dag.

Så hvis nogen skulle komme forbi messen de næste par dage, skal I sgu lige slå et smut forbi Future Energies området. I kan ikke undgå at se videoen, da den kører på 24 stk. 42" plasmaskærme lige midt i det hele :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#208 elwood 16 år siden

Har rodet lidt med et Svejseudsugnings anlæg, som skal bruges til Lonetower Visuals's Kommende film satser jeg på, fik sat strøm til den idag ope hos min far sammen med en Ven Som er elektriker.

Den Blæser ret godt til må jeg sige, men nu må vi se hvad de herre Gi-jones og Netrom1 siger til det.

Ahh Dexter Back, well then Im off.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#209 wiseguy 16 år siden

Damn! Det er godt nok lang tid siden jeg har været så demotiveret mht. mit job. Det hænger mig virkeligt langt ud af halsen!! Heldigvis har jeg røven fuld af flekstimer, så jeg tror sku’ jeg meddeler chefen at jeg går på weekend fra i dag!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#210 davenport 16 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: