1000 tak for alle de søde ord, det luner og støtter meget, specielt fordi jeg nok bliver alene til begravelsen :-/ - Hvor er det bare dejligt at der findes folk som jer :)
# 41 og 42 Min far døde også i en ung alder, som flere af jer andre der også har mistet en af jeres forældre har oplevet og kan klart skrive under på, at det er noget som sætter sig og man aldrig kommer helt over.
Endnu en gang tak skal I have :)
# 43 Puha det lyder ikke rart, men glad for at der kun var tingskade, sender også lige jer nogle gode tanker :)
Det gør mig så ondt på jer alles vegne.. Puha! (Tak for respons CrystalStar)
- - - - -
For mit vedkommende kører Formel1 i baggrunden, kæresten er sendt på pigetur i Storcenteret og jeg tager livet af en kasse øl. (Skal nemlig stoppe med alt det drikkeri i morgen, så dette er sidste dag med usunde ting. Prøver at tabe 15 kg... Og har ca. 20 øl og 3 liter vin der skal væk i dag... `O.o`)
Har bestilt oksekød med hjem fra indkøb, samt gul ost og flæskesvær. Jeg kommer sku til at døje med mavesyre i nat ;D
Har mest af alt lyst til at gå op i bioen og se Pans Labyrint igen, men vil lige gemme replayet til kæresten er med, for den skal hun ikke snydes for!!
Kan ikke vælge hvad dagen skal gå med, når man nu er alene hjemme. Selv kattene ligger bare og sover. Tror sku egentlig bare jeg vil nyde det :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sarajevo??? - Der har der da aldrig været problemer ;D Oh, well, han kommer jo bare senere, men ville sku ikke bruge så mange penge på pindemadder og et glas cola..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg ville nu aldrig bruge så mange penge på en filmpremiere... men jeg kan nu ikke se hvordan det kan gøre en forskel på folk om Michael Moore sidder og ser filmen med publikumet, eller om han først kommer senere. De får jo stadig muligheden for at høre ham.
#51 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
1000 tak for alle de søde ord, det luner og støtter meget, specielt fordi jeg nok bliver alene til begravelsen :-/ - Hvor er det bare dejligt at der findes folk som jer :)
# 41 og 42 Min far døde også i en ung alder, som flere af jer andre der også har mistet en af jeres forældre har oplevet og kan klart skrive under på, at det er noget som sætter sig og man aldrig kommer helt over.
Endnu en gang tak skal I have :)
# 43 Puha det lyder ikke rart, men glad for at der kun var tingskade, sender også lige jer nogle gode tanker :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#52 elwood 18 år siden
fordi man er gamle nok til at vide hvad det betyder, og man er meget påvirkelig i den alder, følses mæssigt.
Self. er det skidt uanset alderen, what I wanted to say was Håber du kommer godt igennem det, ha en fortsat god aften/nat.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 cyberzed 18 år siden
#54 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 53 Takker - det var pænt af dig - Tanken er rar at læne sig op ad, for den dag skal nok blive hård :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#55 davenport 18 år siden
(Tak for respons CrystalStar)
- - - - -
For mit vedkommende kører Formel1 i baggrunden, kæresten er sendt på pigetur i Storcenteret og jeg tager livet af en kasse øl. (Skal nemlig stoppe med alt det drikkeri i morgen, så dette er sidste dag med usunde ting. Prøver at tabe 15 kg... Og har ca. 20 øl og 3 liter vin der skal væk i dag... `O.o`)
Har bestilt oksekød med hjem fra indkøb, samt gul ost og flæskesvær. Jeg kommer sku til at døje med mavesyre i nat ;D
Har mest af alt lyst til at gå op i bioen og se Pans Labyrint igen, men vil lige gemme replayet til kæresten er med, for den skal hun ikke snydes for!!
Kan ikke vælge hvad dagen skal gå med, når man nu er alene hjemme. Selv kattene ligger bare og sover.
Tror sku egentlig bare jeg vil nyde det :D
#56 Guts 18 år siden
#57 davenport 18 år siden
Oh, well, han kommer jo bare senere, men ville sku ikke bruge så mange penge på pindemadder og et glas cola..
#58 Corgan 18 år siden
#56:
Jeg ville nu aldrig bruge så mange penge på en filmpremiere... men jeg kan nu ikke se hvordan det kan gøre en forskel på folk om Michael Moore sidder og ser filmen med publikumet, eller om han først kommer senere. De får jo stadig muligheden for at høre ham.
#59 DarkLight 18 år siden
#60 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"