#56 Sjovt at de kalder det en Europa-premiere. Den blev da vist ved Cannes, og ifølge IMDB også i Italien og Island før denne premiere. Det er da højst en skandinavisk premiere (og ikke engang det, hvis man tæller Island med som Skandinavien).
#64, bestemt. Der er også en dansk download side, så det normale går også ret hurtigt. Og så er det jo en live cd, så du boot bare på den uden at den piller ved dit eksisterende system.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har lige hentet en install cd, men nu kommer jeg i tanke om, at det er et cd-iso jeg har hentet, og ikke et dvd-iso. Har jeg nogen cd-medier liggende? Nope.
Er det muligt at brænde et cd-iso ud på en dvd, og stadigvæk bevare dens "boot-barhed"?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har lige set "Brødre" (som jeg købte tidligere på dagen hos fætter Axel sammen med "Kongekabalen"), og da jeg skulle sætte dem i reolen fandt jeg ud af jeg allerede havde den i forvejen :-/
Anywho så er jeg på vej ud at spise på et af mine forældres favorit steder, så det skal nok blive godt at mindes dem på den måde :)
#67 Ahh ja det der med at købe ting man har i forvejen, kender jeg godt til, sidst jeg lavede den finte var da jeg købte Dianan Krall's nye cd, som jeg åbenbart havde købt ugen før.
Men hey det gjorde mig ikke så meget det betød bare jeg ha en xtra cd som jeg ku stille frem til pynt 8-)
Sidder lige nu og roder med FoldingHome på min PS3, mens jeg høre diverse Game Podcast's.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige set intro'en til BBC's World At War 26 afsnits dokumentar og skal nu se afsnit 1. Har i sinde at gå igang med en anmeldelse af den, men der går jo nok mindst en måned førend den er færdig :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#61 dyg 18 år siden
#62 DarkLight 18 år siden
#61,
Det er supergodt. Let at installerer og har indtil videre fundet alt det hardware jeg har(2 PC'er og en bærbar)
#63 mr gaijin 18 år siden
#64 dyg 18 år siden
#65 DarkLight 18 år siden
bestemt. Der er også en dansk download side, så det normale går også ret hurtigt.
Og så er det jo en live cd, så du boot bare på den uden at den piller ved dit eksisterende system.
#66 dyg 18 år siden
Er det muligt at brænde et cd-iso ud på en dvd, og stadigvæk bevare dens "boot-barhed"?
#67 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Anywho så er jeg på vej ud at spise på et af mine forældres favorit steder, så det skal nok blive godt at mindes dem på den måde :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#68 elwood 18 år siden
Men hey det gjorde mig ikke så meget det betød bare jeg ha en xtra cd som jeg ku stille frem til pynt 8-)
Sidder lige nu og roder med FoldingHome på min PS3, mens jeg høre diverse Game Podcast's.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#69 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#70 filmz-Bruce 18 år siden