Sidder og er lige ved at bestille et Panasonic 42PZ85. Men er lidt i tvivl om jeg skal købe ekstra forsikring med. Samtidig er jeg også i tvivl om jeg skal vente og se om der kommer et fælleskøb på den. godpris.dk har den på tilbud til 16k og det var den pris som jeg havde sat som maksimum inden priserne blev offentlig gjort.
Nå må hellere tage ned og handle ind mens jeg tænker over det.
Har siddet klistret til DR Bonanza hele dagen. Har set alle Busters Verden og starten af Crash (Kæft nogle nødder...) og er igang med Tony Tupé. Iøvrigt sjovt hvem hovedrollen er i Crash. Han er godt nok ikke særlig gammel.. (Tjek det selv ud, dovenkrop ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige bidt i den sure røv og indtastet alle mine film påny i Dvd Profiler (intet program er bedre til det). Det blev til i alt 525 udgivelser. De 48 af dem har jeg endnu aldrig set.
Næste gøremål: sætte nye hylder op og sætte alle filmene i alfabetisk orden. Det venter jeg nok med til i morgen.
#101 lagoni 17 år siden
#102 davenport 17 år siden
Jeg keder mig og er tørstig, men gider ikke gå ud i bilen efter cola, der sikkert er iskolde...
#103 Scherlund 17 år siden
Nå må hellere tage ned og handle ind mens jeg tænker over det.
#104 El vez 17 år siden
#105 Scherlund 17 år siden
Tror at jeg bestiller senere i aften hvis jeg altså ikke finder nogen argumenter i mod :)
#106 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#107 Scherlund 17 år siden
#108 davenport 17 år siden
Iøvrigt sjovt hvem hovedrollen er i Crash. Han er godt nok ikke særlig gammel.. (Tjek det selv ud, dovenkrop ;))
#109 Bates 17 år siden
Det er uden tvivl den mest fantastiske doku soap på dansk tv! :D
Ærgeligt, at "Orkanens Øje" ikke fik nok stemmer. Det var også en fantastisk dokumentar om livet på "mændenes hjem" anno 1990
"Så stjal du hans barbermaskine, og købte dyt for pengene!?"
"Jeg har ik' en gan...se dog på mig... JEG HAR IK' EN GAN!"
#110 Corgan 17 år siden
Jeg har lige bidt i den sure røv og indtastet alle mine film påny i Dvd Profiler (intet program er bedre til det). Det blev til i alt 525 udgivelser.
De 48 af dem har jeg endnu aldrig set.
Næste gøremål: sætte nye hylder op og sætte alle filmene i alfabetisk orden. Det venter jeg nok med til i morgen.