Jeg sad og lurede på et andet forum forleden. Kan det passe at der er et specifikt program til HD DVD og Blu-ray, udviklet af de samme folk som har lavet DVD Profiler og skal man bruge disse, hvis man vil registrere sine HD-film, eller napper DVD Profiler også HD-film?
Så er påsken ovre, og kedsomhedens tunge åg har lagt sig over den lille by... Men posten kom lige med "Rules of Enragement" med Lewis Black og "Charmed and Strange" med Yoav. - Rart! Så nu hører jeg Black.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Paypal returnerer mine penge, da forhandleren slet ikke har reageret endnu, det er nok kun et spørgsmål om tid.
#119 Jeg vil gerne prøve og give forhandleren et skud for boven, hvis du har lyst. Sig til, så skal jeg blot bruge lidt info omkring købet, ventetiden etc.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#111 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#112 filmz-Kadann 17 år siden
#113 davenport 17 år siden
Men posten kom lige med "Rules of Enragement" med Lewis Black og "Charmed and Strange" med Yoav. - Rart!
Så nu hører jeg Black.
#114 DarkLight 17 år siden
Jeg selv roder lidt rundt på biva.dk's hjemmeside. Jeg tænker at skifte den meget slidte hjørnesofa ud med noget andet.
Måske en 3 personerne og 2 lænestole.
#115 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#116 filmz-Kadann 17 år siden
Intet endnu, jeg afventer svar fra Paypal, så jeg kan få pengene retur.
#117 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#118 El vez 17 år siden
#119 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Paypal returnerer mine penge, da forhandleren slet ikke har reageret endnu, det er nok kun et spørgsmål om tid.
#120 filmz-Bruce 17 år siden