Sidder i Kristiansand, Norge, og stresser af med nogle film og noget rødvin efter endnu uge med alt for mange deadlines. Her sker der ikke en skid, og det er enormt fedt.
Slog lige tilfældigt over på Discovery. Der er et program der hedder "Super Comet". Det handler om, hvad der vil ske med jorden, hvis den blev ramt af en kæmpe komet. Ret spændende, og ret godt lavet.
Hehe ja :) Når man er på amerikansk grund, så er det at være liberal lige pludselig det samme som at være kommunist :) Well, i det mindste er det langt lettere at diskutere på et amerikansk website. De bliver altid overraskede over, at nogen tyer til argumentation :)
Well, fik lige afsluttet Heroes og jeg var sgu godt underholdt helt i mål, selvom jeg da erkender, at der ikke lige var et uventet tvist. Men igen, BEHØVES der altid at være et uventet tvist? Jeg er meget tilfreds over, at det høje underholdningsniveau holdt siden afsnit 10 og er rygterne sande, så er dette kun begyndelsen på et længevarende udtænkt plot.
Det er ikke nervepirrende som f.eks. 24, når det er bedst, eller ligeså intelligent og godt castet som Deadwood (but what is?). Men det er sgu gedigen underholdning, med få skønhedstegn. Ser frem til sæson 2.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#107 Velkommen i klubben. Selv om jeg efterhånden er ved at kunne falde i søvn nu. Jeg fik noget indsovningsmiddel, som skulle være harmløst, det virkede på mig.
Man skal bare huske på ikke at tage det flere dage i træk, da kroppen hurtigt vender sig til det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg har også svært ved at sove, men kan ikke rigtig tage noget for det, da jeg er diabetikker, og hvis mit blodsukker skulle falde i løbet af natten, kunne jeg gå i koma. Ellers virker kloarken ikke, så badeværelset er oversvømmet og lokummet fuldt. Det er sindsygt træls..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#101 Guts 18 år siden
Okay. Jeg takker. Satsede også på enten EB eller Elgiganten. Hvad står den i prismæssigt?
Og hvad er 65 mm (spørger jeg sikkert enormt dumt)?
#102 mr gaijin 18 år siden
#103 Bates 18 år siden
#104 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#105 filmz-Bruce 18 år siden
Hehe ja :) Når man er på amerikansk grund, så er det at være liberal lige pludselig det samme som at være kommunist :) Well, i det mindste er det langt lettere at diskutere på et amerikansk website. De bliver altid overraskede over, at nogen tyer til argumentation :)
Well, fik lige afsluttet Heroes og jeg var sgu godt underholdt helt i mål, selvom jeg da erkender, at der ikke lige var et uventet tvist. Men igen, BEHØVES der altid at være et uventet tvist? Jeg er meget tilfreds over, at det høje underholdningsniveau holdt siden afsnit 10 og er rygterne sande, så er dette kun begyndelsen på et længevarende udtænkt plot.
Det er ikke nervepirrende som f.eks. 24, når det er bedst, eller ligeså intelligent og godt castet som Deadwood (but what is?). Men det er sgu gedigen underholdning, med få skønhedstegn. Ser frem til sæson 2.
#106 dyg 18 år siden
Days Of Our Lives? 2900 Happiness? Step By Step?
#107 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#108 filmz-Bruce 18 år siden
Så er der gang i den igen
#107 Kan du så få noget søvn du!!! :( Jeg har prøvet det og det går ikke. Du må få noget søvndyssende i en overgangsperiode.
#109 filmz-jonasgr 18 år siden
Man skal bare huske på ikke at tage det flere dage i træk, da kroppen hurtigt vender sig til det.
'Cause I'm evil"
#110 davenport 18 år siden
Ellers virker kloarken ikke, så badeværelset er oversvømmet og lokummet fuldt. Det er sindsygt træls..