Gravatar

#111 lagoni 18 år siden

Jeg forsøger at skrive en "introduktion af forfatteren og novellen med begrundelse for udgivelse på forlag" om Mary Hood og novellesamlingen "How Far She Went", en opgave der gerne skulle være færdig fredag. Den skal være 3-5 sider, det er svært at få det til at være meningsfyldt uden at gentage sig selv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#112 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 108 Jeg forsøger, men uden held. Ved godt at det er pga. stress, men jeg forsøger at holde igen, men det er sku' svært for tiden :-/

# 109 Hmm noget man skal have recept på ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#113 filmz-Bruce 18 år siden

#112 Ingen klapper dig på skulderen den dag man knækker sammen. Og har man stress, så er effektiviteten derefter og ryger man ned, så står arbejdsgiveren med en periode helt uden arbejdsindsats. Det er ufatteligt, at man i det 21. århundrede stadig ikke kan se, at arbejdskraften er det største aktiv og at man bør behandle mennesker derefter.

Det er tid til en "gå til tiden" periode!!! Kom så Per!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#114 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 113 Jeg går faktisk til tiden hver dag og også nogle gange/dage 1 - 2 timer før, men HK hvor bliver der kigget skævt til det alligevel :-/ ... problemet er ikke min chef men visse emsige kollegaere !

Gravatar

#115 filmz-Bruce 18 år siden

#114 Op i r.... med dem. De har hele tiden vist sig at være nogle vendekåber, som kun er ude på at gøre livet svært for dig. Man skal kun bekymre sig om meninger fra mennesker, som har et ordentligt værdigrundlag. Op i røven med resten! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#116 rockysds 18 år siden

Er helt lykkelig over at have fået internet igen, selvom det kun har været en lille uge, vi har været uden. Men jeg har virkelig følt manglen.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#117 DarkLight 18 år siden

Stress er overhovedet ikke sjovt. I den forbindelse råd fra vores allesammens [url= Guru[/url] :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#118 aknot 18 år siden

Faldt lige over den her og tænkte at der måtte var `en her i forummet den kunne forklare lidt mere specifikt hvad det går ud på.

Ellers er man syg og ligge og stener film, og for lidt siden kom posten med Spiderman 3, timingen kunne ikke være bedre.
Gravatar

#119 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 118 God bedring !

Gravatar

#120 DarkLight 18 år siden

#118,
LOL! Er det kun mig der synes reklamen i siden er ret velvalgt? :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: