#112 Ja desværre. Jeg kan ikke lige huske navnet på det og det er naturligvis heller ikke nogen langsigtet løsning, men nogle gange er det altså rart at få lov til at sove.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har lige bestilt slamsuger. Han kunne i morgen formiddag, så jeg sætter en prop i og venter. Det må være et ualmindeligt lortejob.. Ja, ok ;) - Den var jo oplagt.
Ellers var huset rent indtil kæresten og hendes veninde kom hjem. Nu ligner det igen Jerusalems ødelæggelser.. Ufatteligt som kvinder sviner uden at rydde op efter sig. Fatter det ikke. Hvis man vasker op efter sig, så hober det sig jo ikke op. Og hvis de endelig vover sig til at røre opvasken, skyller de kun af. Nu vil nogen sige at jeg generelisere, men jeg har aldrig kendt en pige, der tog den slags af sig selv, uden at man selv skulle koge sine æg næste morgen pga. skænderi.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ah. Så er release-datoen på OS X Leopard endegyldigt bekræftet: Katten kan nu forudbestilles til levering den 26. oktober. Heldigvis hører jeg til dem, der har købt efter den 1. oktober, så jeg får en billig opgradering tilsendt i stedet.
Jeg glæder mig til nyt legetøj :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Har lige aftalt med HelmerJ at vi skal se noget film i aften og prygle nogle pils. Han har ferie og jeg er arbejdsløs, så no harm done there.
Og siden mit hus er overtaget af kvinder, fortrækker jeg om få øjeblikke til hjemmebiografen og indtager dagens dosis af Friends, med et par øl og evt en flaske vino.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder og glæder mig over det 7-tal jeg lige fik i dag for min bacheloropgave. Det er så et 7-tal på den nye skala, svarer vist til 8/9 på den gamle, så det er jeg ganske tilfreds med, en god middelkarakter. Jeg var ellers så træt af opgaven til sidst at jeg endte med at aflevere hvad jeg selv syntes var bras, så nu er jeg glad :)
Anne Lagoni, BA i engelsk - det lyder da ikke helt dårligt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#121 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#122 aknot 18 år siden
#120 :)
#123 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#124 davenport 18 år siden
Det må være et ualmindeligt lortejob.. Ja, ok ;) - Den var jo oplagt.
Ellers var huset rent indtil kæresten og hendes veninde kom hjem. Nu ligner det igen Jerusalems ødelæggelser.. Ufatteligt som kvinder sviner uden at rydde op efter sig. Fatter det ikke.
Hvis man vasker op efter sig, så hober det sig jo ikke op.
Og hvis de endelig vover sig til at røre opvasken, skyller de kun af.
Nu vil nogen sige at jeg generelisere, men jeg har aldrig kendt en pige, der tog den slags af sig selv, uden at man selv skulle koge sine æg næste morgen pga. skænderi.
#125 DarkLight 18 år siden
Hvis du forstår sådan en lille en... :P
#126 davenport 18 år siden
#127 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Jeg glæder mig til nyt legetøj :-)
#128 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Gaaab det har været en lang dag endnu engang :o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#129 davenport 18 år siden
Han har ferie og jeg er arbejdsløs, så no harm done there.
Og siden mit hus er overtaget af kvinder, fortrækker jeg om få øjeblikke til hjemmebiografen og indtager dagens dosis af Friends, med et par øl og evt en flaske vino.
#130 lagoni 18 år siden
Anne Lagoni, BA i engelsk - det lyder da ikke helt dårligt :)