Dernæst #135 Har lige læst din anmeldelse Bruce, ganske velskrevet som altid. Tak for din oplysning omkring Jack Coleman - Steven Carrington!! den havde jeg ikke spottet :o) Jeg har helt enig i at hans præstation i Heroes må åbne ny døre. Er selv lige blevet færdig med afsnit 19, forsøger kun at se et enkelt afsnit eller 2 i ugen, da tomrummet bagefter bliver stort!! Jeg elsker den serie og har intet negativt at sige om nogen som helst, so far har heller ikke Mohinder irriteret mig, han fylder jo heller ikke ret meget! I øvrigt er det ikke korrekt, at han er fortæller på alle indledninger. På min DVD box skiftes de forskellige hovedrolleindehavere til fortællerrollen i starten. Jeg vil vente med en rating, til jeg har afsluttet sæson 1, men det bliver helt klart i den høje ende af skalaen :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Edit til #136 Nu sidder jeg alligevel og bliver i tvivl om fortællerrollen. Mener helt bestemt, at McDowell var fortæller på afsnit 19, som jeg så i går! Er det kun selve resumeet skuespillerne skiftes til??? jeg må hjem og tjekke.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#136To everything there is a season and a time to every purpose. The earth spins at a thousand miles and hour as we desperately try to keep from being thrown off, like the first blush of winter that signals a great migration. AAAAARGGGGGGGHHHH SHUT THE FUCK UP Is there any warning of their arrival? A sign? A single event that sent that change in motion? 'finding a gun' Was it a whisper in god's ear? Survive. Adapt. Escape. And if we could mark that single moment in time, that first hint of the prophecy of approaching danger, would we have done anything differently. 'putting it against forehead' Could it have been stopped? Or was the die long ago cast. and if we could go back, alter it's course, stop it from happening, 'pulling trigger ... BIGBADABOOOM' could we? ..thud .............
#139 Min søvnløshed skyldes aldrig jobbet, kun frivillig selvdestruktion pga. film :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#131 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#132 filmz-Bruce 18 år siden
#133 filmz-Kadann 18 år siden
Tillykke :)
#134 rockysds 18 år siden
#135 filmz-Bruce 18 år siden
Heroes HD DVD anmeldelse
#136 wiseguy 18 år siden
Dernæst #135
Har lige læst din anmeldelse Bruce, ganske velskrevet som altid. Tak for din oplysning omkring Jack Coleman - Steven Carrington!! den havde jeg ikke spottet :o) Jeg har helt enig i at hans præstation i Heroes må åbne ny døre.
Er selv lige blevet færdig med afsnit 19, forsøger kun at se et enkelt afsnit eller 2 i ugen, da tomrummet bagefter bliver stort!!
Jeg elsker den serie og har intet negativt at sige om nogen som helst, so far har heller ikke Mohinder irriteret mig, han fylder jo heller ikke ret meget! I øvrigt er det ikke korrekt, at han er fortæller på alle indledninger. På min DVD box skiftes de forskellige hovedrolleindehavere til fortællerrollen i starten.
Jeg vil vente med en rating, til jeg har afsluttet sæson 1, men det bliver helt klart i den høje ende af skalaen :o)
#137 wiseguy 18 år siden
#138 cyberzed 18 år siden
#139 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#140 filmz-Bruce 18 år siden
#139 Min søvnløshed skyldes aldrig jobbet, kun frivillig selvdestruktion pga. film :)