Gravatar

#141 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 140 Wish I could say the same :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#142 Bobby Singer 18 år siden

# 130 Tillyke med det :)
Idjit
Gravatar

#143 aknot 18 år siden

130 tillykke mæ et
Gravatar

#144 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Ja, for fanden da... STORT tillykke, Lagoni! Må resten af studiet blot blive en slentretur nedad bakke for dig :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#145 Benway 18 år siden

#130 Jeg vil også stemme i med et stort tillykke. Det er en stor dag, den dag hvor man for første gang kan sætte en titel på al sit slid.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#146 davenport 18 år siden

Godt gået Lagoni :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#147 lagoni 18 år siden

Rigtig mange tak for alle lykønskningerne :) Som Benway skriver, så er det virkelig rart at kunne sætte en titel på nu. Jeg er stadig i gang med sidefag, men selve engelskdelen er nu færdig - herligt :)

Lige nu er det hverdag igen, jeg er ved at finde steder hvor jeg kan søge om praktikplads, men der er meget få steder der gider ha' en studerende i kun 6 uger.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#148 dyg 18 år siden

#147 - Også et stort tillykke fra mig! Hvis du bliver desperat for en praktikplads, så kan jeg godt bruge en sekretær i 6 uger.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#149 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 148 Meeen betaler du også hendes løn ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#150 davenport 18 år siden

Sidder stadig og venter på mden slamsuger... Det er ved at være oppe over nu... (Der er en spids ude og kysse bomuld!!!)
Kom NU, dog!

Og så graver de kabler ned udenfor til bredbånd, så den modsatte side af vejen er gravet helt op.
Så kom der en arbejder og spurgte om han måtte låne toilettet. Jeg siger ikke nej til en hårdtarbejdende mand, men det var på eget ansvar. Han skulle heldigvis ikke pølle, så det var jo heldigt.

Pigerne er sendt i svømmehallen, så jeg hviler ørene lidt. Det tager på sin mand at have 2 kvinder og en lille på 2 år i huset, samtidig med en hundehvalp, og krævende katte.
Trænger snart til endnu en ferie..Fra mit liv..

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: