#148 - tak :) Jeg snakkede lige med vores underviser i dag, sidste år kom ca halvdelen af holdet i praktik, mens resten skulle lave en større opgave i de 6 uger. Det er lige før jeg kunne finde på at tage dig op på tilbuddet, jeg vil lave næsten alt andet end endnu en universitetsopgave. Og ja, jeg får SU i de 6 uger :)
Men hvis nogen mangler en studerende til noget formidlingsrelateret fra 1. februar og 6 uger frem, så sig bare til :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg skriver det bare her, kan være andre tilfældigvis fandt det brugbart :)
Nu har jeg desværre kun haft en enkelt måned på mit sidefag, som skal i praktik i - litteratur & formidling. I kraft af mit hovedfag engelsk kan jeg selvfølgelig, ja, engelsk og så mange af de værktøjer man nu lærer på universitetet, bl.a. strukturering af en opgave, fortolkning og skriftlig formidling. På litteratur & formidling arbejder vi med både skriftlig og mundtlig formidling og så bogens historie - derfor ville et forlag jo være det oplagte at søge ved, men mine forcer ligger specielt indenfor den skriftlige formidling, der fx kunne udmunde i noget arbejde med brochurer og anden formidling, men gennem mit arbejde med markedsanalyse er mundtlig formidling også noget jeg ville kunne arbejde med.
Måske ikke så præcist, men er ved at arbejde lidt på ansøgninger, så de næste par dage går med at præcisere det :)
Oversættelse er klart noget der har min interesse, men gerne kombineret med ja, fx avisarbejde. Mange der søger desværre nok mest journaliststuderende, men så må jeg bare til at sælge mig selv godt (på den ikke-skumle måde...)
#151 dyg 18 år siden
#152 lagoni 18 år siden
Men hvis nogen mangler en studerende til noget formidlingsrelateret fra 1. februar og 6 uger frem, så sig bare til :)
#153 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#154 lagoni 18 år siden
Nu har jeg desværre kun haft en enkelt måned på mit sidefag, som skal i praktik i - litteratur & formidling. I kraft af mit hovedfag engelsk kan jeg selvfølgelig, ja, engelsk og så mange af de værktøjer man nu lærer på universitetet, bl.a. strukturering af en opgave, fortolkning og skriftlig formidling. På litteratur & formidling arbejder vi med både skriftlig og mundtlig formidling og så bogens historie - derfor ville et forlag jo være det oplagte at søge ved, men mine forcer ligger specielt indenfor den skriftlige formidling, der fx kunne udmunde i noget arbejde med brochurer og anden formidling, men gennem mit arbejde med markedsanalyse er mundtlig formidling også noget jeg ville kunne arbejde med.
Måske ikke så præcist, men er ved at arbejde lidt på ansøgninger, så de næste par dage går med at præcisere det :)
#155 cyberzed 18 år siden
#156 lagoni 18 år siden
#157 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#158 lagoni 18 år siden
Lige nu er jeg ved at forsøge at få fat i Kontakt Mellem Mennesker og høre om de kan bruge en som mig, det lyder som et interessant sted.
#159 filmz-Bruce 18 år siden
Nå så skriver jeg her!!!
2001 DVD anmeldelse, den nye udgave
Med de billeder i DVD kvalitet, kan jeg simpelthen ikke glæde mig nok til HD udgaven!!!
#160 filmz-Crystalstar1200 18 år siden