Har lige fået diverse lønsedler ind af døren. Ved ikke hvordan de har lavet fejlen, men i morgen står min konto lige pludselig i + med 7000,- efter alt er betalt... Mærkværdigt!
Håber på at få pengene for vores bil i dag, så det er yderlige 10k ind (de 5 er dog til den nye bil)
Så nu er det vidst på tide at få købt julegaver, så folk når at få noget i år. (udover askebægere i ler...)
Er lettet!
Ellers tror jeg dagen skal gå med WoW. Var med i mit første raid igår, og det var vildt fedt. Det er sejt, når der står én og healer bagved, og man bare tonser der ud af.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så er der kommet en ny trailer til There Will Be Blood. Denne gang i HD. Det er helt sikkert en film jeg skal se. Jeg er fuldstændig pjattet med instruktørens andre film... pånær Hard Eight, som virkede lidt lang i spyttet med en noget brat afslutning.
#91 Bates 18 år siden
Ellers sidder jeg bare og kigger på criterions hjemmeside.
Så mange Criterions, så lidt penge...
#92 davenport 18 år siden
Mærkværdigt!
Håber på at få pengene for vores bil i dag, så det er yderlige 10k ind (de 5 er dog til den nye bil)
Så nu er det vidst på tide at få købt julegaver, så folk når at få noget i år. (udover askebægere i ler...)
Er lettet!
Ellers tror jeg dagen skal gå med WoW. Var med i mit første raid igår, og det var vildt fedt. Det er sejt, når der står én og healer bagved, og man bare tonser der ud af.
#93 DarkLight 18 år siden
Og hvad lige med den evige kæphest med Filmz Julefrokost? Ingen der er klar? Eller er det kun mig :P
En healer bagved? Minder mig om denne
#94 rockysds 18 år siden
New TV Show!!
#95 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#96 davenport 18 år siden
Ja den blev solgt for 9500,- og den nye bil skal repareres for ca. 6k..
Mht julefrokost: Jeg er med.
#97 aknot 18 år siden
#98 filmz-Bruce 18 år siden
#99 Corgan 18 år siden
Så er der kommet en ny trailer til There Will Be Blood. Denne gang i HD. Det er helt sikkert en film jeg skal se. Jeg er fuldstændig pjattet med instruktørens andre film... pånær Hard Eight, som virkede lidt lang i spyttet med en noget brat afslutning.
#100 filmz-Bruce 18 år siden
9/10