Jeg havde (og har så stadig på højre øje et par uger endnu) minus 12, men mener faktisk Lasik anbefales til de styrker, så det er nok et ret individuelt skøn hvad der er bedst. Er det noget du sådan seriøst overvejer - for hvis du kontakter en øjenlæge, vil jeg tro du også kan få det gratis. Det svinger vist lidt alt efter hvor man bor, men mener grænsen er omkring 8. Du skal dog så nok være klar på at tage 2-4 uger fri.
Om det så er det værd, er op til en selv. Jeg vil ikke kunne komme til at se perfekt og skal så stadig bruge linser/briller, men glæder mig nu til at kunne se bare en smule mere uden hjælp og kunne købe både billigere linser og briller.
Og hvis det ikke er noget man ejer, bør man helt klart anskaffe sig en mp3-afspiller efter sådan en operation. Har fået hørt alt for meget SModcast, 'fuck' er blevet et alt for almindeligt ord nu :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Aside from the terrible dialogue, Angelina Jolie’s overuse of eye makeup, and easily comparisons to The Matrix (read: many consumers will call this a Matrix ripoff)
Spot on!!! men det ser ud til at blive ok pocorns-action.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#81 lagoni 18 år siden
chandler75, hvilken styrke har du?
#82 chandler75 18 år siden
#83 lagoni 18 år siden
Om det så er det værd, er op til en selv. Jeg vil ikke kunne komme til at se perfekt og skal så stadig bruge linser/briller, men glæder mig nu til at kunne se bare en smule mere uden hjælp og kunne købe både billigere linser og briller.
Og hvis det ikke er noget man ejer, bør man helt klart anskaffe sig en mp3-afspiller efter sådan en operation. Har fået hørt alt for meget SModcast, 'fuck' er blevet et alt for almindeligt ord nu :)
#84 DarkLight 18 år siden
Hell To The Yeah! Skal nok blive fedt.
#85 filmz-Kadann 18 år siden
#86 aknot 18 år siden
#87 wiseguy 18 år siden
Spot on!!! men det ser ud til at blive ok pocorns-action.
#88 Guts 18 år siden
#89 rockysds 18 år siden
#90 filmz-sparrowed 18 år siden