Gravatar

#71 chandler75 18 år siden

# 69 Der er ingen nerver i øjet? Hvorfor gør det så ondt, hvis jeg stikker en finger i øjet?

# 70 En klage over, at lagoni har ondt i øjet?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#72 filmz-jonasgr 18 år siden

#70 Hehe, dog ikke :) Nej jeg er såmænd bare generet af støj, men det kan nu også være frustrerende nok.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#73 chandler75 18 år siden

# 72 Jeg håber ikke, dit boligselskab er AAB... dem prøvede jeg i omkring tre år at få til at reagere pga. en sindssyg underbo, der spillede højt musik og lavede husspektakel 5 ud af 7 dage i tidsrummet fra kl. 12 middag til klokken 4 om morgenen.

Igennem de tre år skrev vi 6 klager - til sidst var der 12 beboere - inkl. dem i ejendommen ved siden af (ja, så højt spillede han, at han også generede deres nattesøvn) der skrev under.

Da AAB endelig fik taget sig sammen til at hive ham i boligretten, havde han fået LLO på sin side (der skal vist ikke meget til - andet end man betaler sit kontigent), og så kunne sagen trække ud i årvis. Det gad jeg ikke at vente på og flyttede.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#74 filmz-jonasgr 18 år siden

#73 Puha, så er mit jo nærmest vand ved siden af. Mit problem er så bare, at det er en bar jeg er generet af og på sin vis har de jo ret til at spille musik.

Jeg synes dog alligevel, at det er irriterende at det skal føles som om at der er jordskælv i lejligheden hver fredag og lørdag. Især også når de kan finde på at spille til hverdag.

Jeg tror ikke vi har et boligselskab der hedder AAB her i Odense, og jeg håber da ikke at der er andre selskaber som dem. Mit boligselskab (Kristiansdal) virker fornuftige nok, men nu må vi se hvad de svarer til min klage.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#75 elwood 18 år siden

Hejsa

Klokken er nu ja noget med 4 om natten vi har netop ryddet en hel etage op, for alt det flytterod vi havde sat op til de scener, som vi sku filme deroppe, det var satme hårdt at få flyttet alle de møbler så sent om natten.

Vi skal hjem her på fredag, og så har jeg ca. brugt en måned i nord djursland på at filme vores nye film.

Vi har det sku hyggeligt, men jeg må indrømme jeg glæder mig til også at komme hjem igen, til lidt mere normal døgnrytme.

Vi har ca. gået i seng omkring ved 4-5 tiden om natten, og det har været ulideligt at undvære filmz hehe (btw nogen som ved hvad der kræves for at ku se filmz.dk på en pocket pc, jeg kan alle mulige andre sider, bare ikke filmz)

Kan godt være jeg skrive lidt rodet, men det nok for jeg er træt, jeg skal til at sove nu her hjemme ved netrom1's anden bolig, og da han jo havde internet ku jeg lige få et filmz fix 8-)

Nå men kan i hygge jer, ser frem til at komme på forum igen, når jeg kommer hjem.

sov godt natteravne 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#76 filmz-jonasgr 18 år siden

#74 Så fik jeg at vide i dag, at den omtalte bar ikke er en del af deres lejemål, så jeg må kontakte baren og klage til dem. Jeg har så fået at vide af min tidligere nabo, dvs. det var min far der fik det at vide, at de ikke er til at tale med dernede.

Så hvad er der så at gøre, ingenting umiddelbart. Andet end at finde noget nyt at bo i så hurtigt som muligt.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#77 lagoni 18 år siden

#67 - ja, selve operationen er smertefri og hurtigt overstået (fra jeg blev bedøvet med øjendråber til jeg var ude igen, gik der nok ikke mere end 6-7 minutter), men når bedøvelsen så holder op med at virke, kan man virkelig mærke det. Tror aldrig jeg har bandet så meget som jeg gjorde i går og i forgårs. Jeg fik noget smertestillende, der slet ikke hjalp, men måtte ikke få stærkere da det ville hindre helingen.

Det går dog en del bedre nu. Har fået sovet 12-13 timer i nat efter en næsten søvnløs pga smerter natten før og vågnede stort set uden smerter. De er dog kommet i løbet af dagen, men ikke så slemt som i går. Nu er det bare irriterende, ikke direkte invaliderende som i går. Selve synet er ikke bedre end før operationen, men det skulle vist først kunne ses i løbet af en uges tid.

Det skal siges jeg fik en PRK-operation, mener LASIK er den mest udbredte.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#78 chandler75 18 år siden

Ok, hvad er forskellen?
Gravatar

#79 lagoni 18 år siden

Det forklares lidt her: http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/4503?_ARTI...

Lasik er mindre smertefuldt, men vist også mere risikabelt. Jeg skulle oprindelig ha' haft en ny slags der vist hed Lasek, men det droppede de igen.

Ved egentlig ikke hvorfor jeg fik PRK, ser ud til det andet er bedst for de høje styrker. Men jeg satser (muligvis naivt) på lægerne har styr på det. De er forresten utrolig umeddelsomme i Århus, jeg skulle selv spørge til alt (hvor længe skal jeg ha' klappen på, kan stærk lys være farligt, må jeg se tv osv), det er lidt ærgeligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#80 dyg 18 år siden

Ved PRK er de fri for at skære en lap af øjet. De kan åbenbart behandle direkte på overfladen, sådan som jeg har forstået det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: