Gravatar

#101 gi-jones 18 år siden

#100: Man skal sgu også være nogel kold for selv at ringe til politiet når man lige har taget livet af konen. Manden er jo fuldblods psykopat. Håber sgu han bliver spærret inde længe.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#102 filmz-jonasgr 18 år siden

Prøver på at finde ud af hvad mit emne, som jeg vil skrive om, i sydstatslitteratur skal være. Ikke ligefrem nemt synes jeg.
Tror jeg vil lægge mit fokus på 30'erne, da det er en interessant periode både historisk og litteraturmæssigt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#103 davenport 18 år siden

Sidder og spiser et par madder, i en wow pause.
Det er ikke til at finde en gruppe. Det er træls!

Ellers står den på venner, fodbold og juleøl i aften :)

God kamp!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#104 dyg 18 år siden

Sidder og spiller Lord of the Rings Online, mens jeg glor serier. Er lige blevet færdig med 3. sæson af Quantum Leap, men nu har jeg ikke flere sæsoner på dvd, selvom jeg var godt hooked på den. Nu har jeg så fundet Extras frem, som jeg ikke har set før. Et par timer i selskab med Ricky Gervais er lige noget jeg kan klare.

Angående fodboldkampen i aften: Screw it.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#105 filmz-Kadann 18 år siden

Jeg er på vej til at tage mig en lur. Halsen brokker sig og tidligere på dagen fik jeg at vide, at min farmor døde i nat. Det var dog ventet, da hun har været syg længe og med 92 år på bagen, har hun jo oplevet en del, men alligevel bliver man jo trist.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#106 elwood 18 år siden

Lige kommet hjem inde fra byen af, hehe Stereostudio har få to nye ret seje Manquiner i deres Butisk rude.

Kane And Lynch, som to store plastik modeller der ser ret grumme ud 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#107 filmz-sanjo 18 år siden

Hvilken realm spiller du på? :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#108 davenport 18 år siden

#105 - Det gør mig ondt at høre. Kondolerer.
Som du skriver, så kan man finde trøst i, at hun har oplevet rigtigt meget i sit liv, og set en masse udvikle sig. Hun har levet i et århundrede, hvor der skete så meget.
Det fjerner selvfølgelig ikke at man er ked af det, men jeg håber du kommer ovenpå hurtigt, og god bedring.

-----

For mit vedkommende, er jeg ved at rydde lidt op i biografen, så der er klar til gæster. Har tændt varmen, og vil gå op nu, og få en juletuborg og se noget bundesliga.

Gravatar

#109 davenport 18 år siden

107 - Silvermoon, render rundt i Barrens med en undead karl, der hedder Horrorofro i lv. 21 (warrior).
Det er ved at være et kedeligt område..
Gravatar

#110 elwood 18 år siden

Argg jeg kan ikke finde vores sædvanlige hvad man skal se i tv tråd, men jeg så lige at DR2 (hvem ellers) viser The Alfred Hitchcock Hour: An Unlocked Window, i nat, og der var vidst nogen der havde snakket om den her inde på filmz i forbindelse med en anden tråd.

Kl: 00:25 - 01:15
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: