Jeg er oppe på 5 glas vin (hos svigermekanikken) og 5 juletub herhjemme. Nu skal jeg sku også i seng. Har spillet wow i flere timer, og jeg skal op og handle og købe gaver... SHIT, den er halv 5... Damn!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg må smide et lille grin over traileren til denne. 10 sekunder med den narrator og så er man tilbage i Danielle Steele universet. Derudover har filmens hovedperson åbenbart spildt 51 år og 9 måneder af sit liv og den handler så åbenbart om en idiot.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#26 Og så er den selvfølgelig med i programmet for Biografklub Danmark. Sammenlignet med Filmportens program er det virkelig sølle. I år har jeg meldt mig ind i begge, men jeg er uden tvivl gladest for Filmporten, der appellerer mere til virkelige filmelskere. Biografklub DK er mere et harmløst program sammensat for kedelige midaldrende ægtepar, der ikke skal udfordres alt for meget.
#21 filmz-Bruce 18 år siden
#22 mr gaijin 18 år siden
Se #2.
#23 filmz-Bruce 18 år siden
#24 davenport 18 år siden
Har spillet wow i flere timer, og jeg skal op og handle og købe gaver... SHIT, den er halv 5... Damn!
#25 DarkLight 18 år siden
#26 filmz-Bruce 18 år siden
#27 mr gaijin 18 år siden
Filmportens program er det virkelig sølle. I år har jeg meldt mig ind i begge, men jeg er uden tvivl gladest for Filmporten, der appellerer mere til virkelige filmelskere. Biografklub DK er mere et harmløst program sammensat for kedelige midaldrende ægtepar, der ikke skal udfordres alt for meget.
#28 elwood 18 år siden
Vi lagde ud med AvP (ja de andre havde ikke set den, så den sku lige ses.
Herefter var det Disturbia med Ham bøffen, den var faktisk overraskene go.
Og sidst mesterværket... Kaw der handler om moderiske Ravne.
Fantastisk underholdende aften må jeg sige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 dolphinfriendly 18 år siden
#30 lagoni 18 år siden