#114 Ja jeg var umiddelbart ikke så positiv, men så tog jeg lige et par timer med en masse sammenligninger og kunne klart både se og høre, at udgivelsen havde nydt godt af det nye format :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Nu har jeg siddet og stirret på den lille plakat i mit gamereactor blad, og er jeg den eneste der synes Ray Winstone som Beowulf ligner stephen baldwin ret meget i den film (Beowulf) ?
Jeg synes ligheden er skræmmene, selv når man ser traileren 8-)
Ja det så'en nogen små ting jeg sidder og fundere over her på en lørdag aften.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige set slutningen af Battlestar 3. sæson, og sidder nu bare tilbage og tænker over The Ultimate Question: "Hvornår kommer den næste sæson???".
Som andre har skrevet er jeg enig i at 3. sæson ikke har helt samme spændingsniveau som de to første, men der er ingen tvivl om at det fortsat er den bedst serie jeg har set og den har stadig enormt potentiale for de næste sæsoner.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#118: I sandhed, du har ret. Slog det lige op i gamle nyheder, men kan se at grunden til at jeg ikke læste det var spoilers for sæson 3 :)
Men det er også fint i min bog. Det gælder om at slutte imens legen er god. Vil fortsat glæde mig som et lille barn til at se hvordan det går.
Men indtil videre må jeg hygge mig med de to sæsoner af Lost som jeg netop har bestilt. Om ikke andet så behøver man jo næppe bekymre sig om at DEN serie stopper... nogensinde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg er lige kommet til at forudbestille Guitar Hero III til Playstation 3, samt en ekstra guitar og så Guitar Hero II, for at se om det kører på PS3'eren med den trådløse guitar.
#111 dyg 18 år siden
#112 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#113 filmz-Bruce 18 år siden
#112 - Cheers!
Lige blevet færdig med anmeldelse af Oldboy på Blu-ray
#114 filmz-Kadann 18 år siden
Takker.
#113 -
Takker, og den der Oldboy ser ud til at være et køb værd. :)
#115 filmz-Bruce 18 år siden
#116 elwood 18 år siden
Jeg synes ligheden er skræmmene, selv når man ser traileren 8-)
Ja det så'en nogen små ting jeg sidder og fundere over her på en lørdag aften.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 gi-jones 18 år siden
Som andre har skrevet er jeg enig i at 3. sæson ikke har helt samme spændingsniveau som de to første, men der er ingen tvivl om at det fortsat er den bedst serie jeg har set og den har stadig enormt potentiale for de næste sæsoner.
#118 filmz-Bruce 18 år siden
#119 gi-jones 18 år siden
Men det er også fint i min bog. Det gælder om at slutte imens legen er god. Vil fortsat glæde mig som et lille barn til at se hvordan det går.
Men indtil videre må jeg hygge mig med de to sæsoner af Lost som jeg netop har bestilt. Om ikke andet så behøver man jo næppe bekymre sig om at DEN serie stopper... nogensinde.
#120 filmz-Kadann 18 år siden