Selv er jeg top tunet og i et forrygende humør :o) Nogen husker måske, at jeg tidligere i denne tråd øffede lidt over et par trælse regninger på lorte-spasser-Vectraen og vaskemaskinen her op til december, som jo ikke er verdens billigste måned. Jeg havde derfor udsigt til en samtale med bankrådgiveren!!! Det er der ingen grund til længere :o) Jeg fik lige årets første julegave i dag: Vi får normalt udbetalt vores bonus ½ år efter årsafslutning, hvis resultatet har været til det. I år får vi udbetalt en bonus med det samme dvs. med december-lønnen og ikke nok med det!! årets bonus er lige to ekstra månedslønninger oven i december-lønnen!! Lige nu kan jeg sku' gå på vandet :o) Men nu er jeg jo jyde, så vi har foreløbig fejret det med aftensmad fra pølsevognen og en sjat Faxe Kondi :o) Ahhh det bliver en fed jul :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Lige kommet hjem fra en enorm lækker eftermiddag/aften i Århus. Var inde at se "Inland Empire", "2 Days in Paris" og "Persepolis" i Øst for Paradis (og kan da anbefale dem allesammen Aras (#148), selvom "Inland Empire" nok kræver en vis forkærlighed for Lynch, for at man vil synes om den).
Når man bor i det filmhæmmede Midtjylland, er sådan en tur bare det bedste (og nødvendig en gang imellem, når man ikke kan overskue at skulle vælge med "Resident Evil 3", "The Heartbreak Kid" og "Karlas Kabale" ;)).
Alle tre "smalle" film var rigtig gode, og der blev da også lidt tid til at gå i butikker og slappe af og nyde, hvad der i gymnasieregi var noget nær en halv fridag, da jeg kun havde et par morgentimer og derefter kunne hoppe på et tog med nogle venner til "Den store By" ;), hvor vi havde en virkelig hyggelig dag.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#157 Var også inde og se "Persepolis" i går - en glimrende film! Jeg kan godt lide Lynch's film, så overvejer at se "Inland Empire" med nogle venner.. :)
Har ellers en fritime så sidder og ruller igennem diverse sites på nettet..
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Min mormor er lige forbi, da hun skulle på landet og købe gran. Nu sidder de i stuen og snakker zoneterapi, så jeg sneg mig lige væk...
God bedring til dem der behøver det!
Fedt Wiseguy! Alting ordner sig med tiden. For mit vedkommende, fik vi ordnet bilen igen igår, og nu kører den som en drøm. Og så er jeg blevet kaldt til en jobsamtale på mandag, på misbrugscenteret som rådgiver. Håber det er lyset for enden af tunnelen, som jeg har ventet på. Så bliver det nemlig jul alligevel, hvilket har lange udsigter på nuværende tidspunkt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 aknot 18 år siden
#149/150 Godbedring!
#152 filmz-Bruce 18 år siden
#153 wiseguy 18 år siden
Selv er jeg top tunet og i et forrygende humør :o)
Nogen husker måske, at jeg tidligere i denne tråd øffede lidt over et par trælse regninger på lorte-spasser-Vectraen og vaskemaskinen her op til december, som jo ikke er verdens billigste måned. Jeg havde derfor udsigt til en samtale med bankrådgiveren!!! Det er der ingen grund til længere :o)
Jeg fik lige årets første julegave i dag: Vi får normalt udbetalt vores bonus ½ år efter årsafslutning, hvis resultatet har været til det. I år får vi udbetalt en bonus med det samme dvs. med december-lønnen og ikke nok med det!! årets bonus er lige to ekstra månedslønninger oven i december-lønnen!!
Lige nu kan jeg sku' gå på vandet :o) Men nu er jeg jo jyde, så vi har foreløbig fejret det med aftensmad fra pølsevognen og en sjat Faxe Kondi :o)
Ahhh det bliver en fed jul :o)
#154 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#155 wiseguy 18 år siden
#156 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 150 Ja, min har sat sig godt fast og holdt mig hjemme foreløbigt snart en uge - God bedring herfra din kollega på 4. sal ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#157 rockysds 18 år siden
Når man bor i det filmhæmmede Midtjylland, er sådan en tur bare det bedste (og nødvendig en gang imellem, når man ikke kan overskue at skulle vælge med "Resident Evil 3", "The Heartbreak Kid" og "Karlas Kabale" ;)).
Alle tre "smalle" film var rigtig gode, og der blev da også lidt tid til at gå i butikker og slappe af og nyde, hvad der i gymnasieregi var noget nær en halv fridag, da jeg kun havde et par morgentimer og derefter kunne hoppe på et tog med nogle venner til "Den store By" ;), hvor vi havde en virkelig hyggelig dag.
#158 filmz-Aras 18 år siden
Var også inde og se "Persepolis" i går - en glimrende film! Jeg kan godt lide Lynch's film, så overvejer at se "Inland Empire" med nogle venner.. :)
Har ellers en fritime så sidder og ruller igennem diverse sites på nettet..
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#159 davenport 18 år siden
Nu sidder de i stuen og snakker zoneterapi, så jeg sneg mig lige væk...
God bedring til dem der behøver det!
Fedt Wiseguy! Alting ordner sig med tiden.
For mit vedkommende, fik vi ordnet bilen igen igår, og nu kører den som en drøm.
Og så er jeg blevet kaldt til en jobsamtale på mandag, på misbrugscenteret som rådgiver.
Håber det er lyset for enden af tunnelen, som jeg har ventet på. Så bliver det nemlig jul alligevel, hvilket har lange udsigter på nuværende tidspunkt..
#160 wiseguy 18 år siden
Jeg krydser fingre og alt muligt andet for dig på mandag, så pøj, pøj med samtalen.