Og bn? Jeg synes nu ikke der er megen "vende den anden kind til" i det du skriver der ;D
Næ, men hundehvalpen har skam heller skam heller ikke gjort noget, endsige slået/kradset mig på den ene kind - jeg blev bare træt af dens søde, nuttede look. ;-D
hehe, nej, seriøst så elsker jeg hunde, og vi har ikke hund p.t. Men jeg regner med, at vi om nogle få år får mulighed for at bo et sted, hvor vi kan have hele to hunde. Labrador Retriver er min absolutte favorit. Min kone vil have en Schæfer. Så det bliver en af hver.
Jeg fyrede engang min hundehvalp-replik fra #231 af (blot i kattekilling-version) overfor en ung dame i vores vennekreds. Da hun imidlertid er en stor katte-ven, kiggede hun måbende på mig og sagde chokeret: 'Ej, det mener du da ikke?!!' ;-)
Min hvalp er også en pest for tiden, men den er jo hvalp, og man kan ikke forvente så meget af den endnu. Men vi er bgyndt at træne, så den kan bide nokerne af indbrudstyve, uskadeliggøre dem, så jeg kan komme med min fjerkræssaks og sørge for at de ikke stjæler igen! (Gad vide hvad det giver i retten? "Han faldt, høje dommer, og hans fingre faldt af...")
*LOL* ... Kontant afregning, hva'? Så ka' de lære det!
#241 filmz-Kadann 18 år siden
Nej nej, det er helt fint. ;)
#242 chandler75 18 år siden
Ny tråd: http://www.filmz.dk/forum/item/29331
#243 BN 18 år siden
Næ, men hundehvalpen har skam heller skam heller ikke gjort noget, endsige slået/kradset mig på den ene kind - jeg blev bare træt af dens søde, nuttede look. ;-D
hehe, nej, seriøst så elsker jeg hunde, og vi har ikke hund p.t. Men jeg regner med, at vi om nogle få år får mulighed for at bo et sted, hvor vi kan have hele to hunde. Labrador Retriver er min absolutte favorit. Min kone vil have en Schæfer. Så det bliver en af hver.
Jeg fyrede engang min hundehvalp-replik fra #231 af (blot i kattekilling-version) overfor en ung dame i vores vennekreds. Da hun imidlertid er en stor katte-ven, kiggede hun måbende på mig og sagde chokeret: 'Ej, det mener du da ikke?!!' ;-)
*LOL* ... Kontant afregning, hva'? Så ka' de lære det!