Har lige været ud på landevejen med en en sød, lille hundehvalp og sømmet dens ører fast til asfalten med et par pløkker - og nu venter jeg så bare på, at der skal komme en lastbil.
YES! han havde været her imens jeg var til Floorball, så der stod en stor fin papkasse til mig da jeg kom hjem :) COD4 here I come......tomorrow :/ godnat
Og bn? Jeg synes nu ikke der er megen "vende den anden kind til" i det du skriver der ;D Min hvalp er også en pest for tiden, men den er jo hvalp, og man kan ikke forvente så meget af den endnu. Men vi er bgyndt at træne, så den kan bide nokerne af indbrudstyve, uskadeliggøre dem, så jeg kan komme med min fjerkræssaks og sørge for at de ikke stjæler igen! (Gad vide hvad det giver i retten? "Han faldt, høje dommer, og hans fingre faldt af...")
Selv sidder jeg og æder spejlæg, og skal til lægen senere. De skal tjekke mig inden vores fertilitetsproces, så jeg forventer vatpind i urinrøret. Hvis hun gør det, ved hele Kolding hvad der er gang i... (Jeg er en tøs, når det kommer til mit urinrør!)
I aften står den på uhæmmet fuldskab og fodbold, siden jeg alligevel ikke skal noget i morgen. Hvorfor så ikke straffe lever?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er det så nu jeg skal sige, at min læge er alsling? ;) Krydser også snitter for at det er en udgået metode, og de kan spore evt. kønssygdomme i mit blod.. Som jeg heller ikke er vild for at få taget! - Altså, de ved jo jeg har AIDS og Syffilis, så nogen overraskelse bliver det nok ikke.. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og bander højlydt over de dybt åndsvage arbejdere udenfor, der absolut skal flytte uanede mængder af små sten fra vogn til vej til underlig metaltragt, så det larmer helt usandsynlig meget. I det mindste gør de det dog ikke kl 7 som de sidste par dage (hvor jeg hhv havde fri og skulle møde kl 12). Argh, jeg er sur!!
Det skal tilføjes at jeg udmærket ved at de bare gør deres job og at det ikke er arbejdernes skyld, men det gør det ikke mindre irriterende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#231 BN 18 år siden
Har lige været ud på landevejen med en en sød, lille hundehvalp og sømmet dens ører fast til asfalten med et par pløkker - og nu venter jeg så bare på, at der skal komme en lastbil.
#232 Bobby Singer 18 år siden
#233 filmz-Aras 18 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#234 aknot 18 år siden
#235 filmz-Kadann 18 år siden
#236 davenport 18 år siden
Og bn? Jeg synes nu ikke der er megen "vende den anden kind til" i det du skriver der ;D
Min hvalp er også en pest for tiden, men den er jo hvalp, og man kan ikke forvente så meget af den endnu.
Men vi er bgyndt at træne, så den kan bide nokerne af indbrudstyve, uskadeliggøre dem, så jeg kan komme med min fjerkræssaks og sørge for at de ikke stjæler igen! (Gad vide hvad det giver i retten? "Han faldt, høje dommer, og hans fingre faldt af...")
Selv sidder jeg og æder spejlæg, og skal til lægen senere. De skal tjekke mig inden vores fertilitetsproces, så jeg forventer vatpind i urinrøret. Hvis hun gør det, ved hele Kolding hvad der er gang i...
(Jeg er en tøs, når det kommer til mit urinrør!)
I aften står den på uhæmmet fuldskab og fodbold, siden jeg alligevel ikke skal noget i morgen.
Hvorfor så ikke straffe lever?
#237 DarkLight 18 år siden
#238 davenport 18 år siden
Krydser også snitter for at det er en udgået metode, og de kan spore evt. kønssygdomme i mit blod.. Som jeg heller ikke er vild for at få taget! - Altså, de ved jo jeg har AIDS og Syffilis, så nogen overraskelse bliver det nok ikke.. ;)
#239 lagoni 18 år siden
Det skal tilføjes at jeg udmærket ved at de bare gør deres job og at det ikke er arbejdernes skyld, men det gør det ikke mindre irriterende.
#240 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***