Hmmm, nogen der ved om min toldberegner har været nævn i en avis sidste uge/weekend. Mandag og tirsdag i sidste uge har jeg henholdsvis 2800 og 1900 unikke besøgende.
Sidder og faar mig en griner over et program paa Amerikansk TV, som beskriver os Danskere, som verdens gladeste folk. Ja, ja, saa har man hoert det med :o)
Triumf min kollega var inde og se AvP2 i weekenden, og hun synes den var skuffene ahh there is still hope for her 8-)
Har lige været inde og snak med chefen for Mobil team i regionen, og han ville høre om jeg var intresseret i en arbejdsplads i Århus (jeg skal stadigvæk køre rundt mellem sygehusene, og så en kel gang eller to til Samsø, hvor de også har en base.
Jeg må indrømme det tiltaler mig lidt, især fordi jeg kan få base i Århus i modsætning til Horsens, hvor jeg køre til hver dag.
Og det lyder da mere spændende end de Bruger jeg sidder og opretter nu her i mit arbejde i Horsens, men jeg skal lige tænke lidt over det...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#171 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#172 cyberzed 17 år siden
#173 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#174 elwood 17 år siden
Har lige været inde og snak med chefen for Mobil team i regionen, og han ville høre om jeg var intresseret i en arbejdsplads i Århus (jeg skal stadigvæk køre rundt mellem sygehusene, og så en kel gang eller to til Samsø, hvor de også har en base.
Jeg må indrømme det tiltaler mig lidt, især fordi jeg kan få base i Århus i modsætning til Horsens, hvor jeg køre til hver dag.
Og det lyder da mere spændende end de Bruger jeg sidder og opretter nu her i mit arbejde i Horsens, men jeg skal lige tænke lidt over det...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#175 Bony 17 år siden
#176 elwood 17 år siden
Har slet ikke haft med hospitalerne og gøre i mit arbejde indtil videre.
#177 gi-jones 17 år siden
#178 elwood 17 år siden
Opsætning af pc, printer og diverse og almen support.
#179 gi-jones 17 år siden
#180 elwood 17 år siden
skal give besked engang i næste uge så jeg har lige lidt tid og tænke i, men umiddelbart frister det nu en del.