Siden har været nævnt før, men de bliver ved med at overraske med deres underholdende forsøg på at kopiere og fantastiske titler... som f.eks. "Snakes on a Train" og "Transmorphers".
Forfilm = fordi den vises FORan FILMen... eller før filmen. De vises før filmen, da det er her du er mest koncentreret (i modsætning til efter filmen).
Styrhjelm = for ikke at slå hovedet inden de nåede deres mål.
Trailers or previews are film advertisements for films that will be exhibited in the future at a cinema, on whose screen they are shown. The term "trailer" comes from their having originally been shown at the end of a film programme.[1] That practice did not last long, because patrons tended to leave the theater after the films ended, but the name has stuck. Trailers are now shown before the film (or the A movie in a double feature program) begins.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 183 Naaa det er faktisk ikke helt korrekt ... forfilm begrebet har intet med trailere, teasere osv. at goere, men er et udtryk, som blev brugt om bl.a. nyhedsruller og specielt Animated Shorts (Tom & Jerry, Disney Shorts, Flash Gorden, som blev vist foer filmene i 30, 40 og 50'erne.
Bruger en sygedag på at gå på toilet. Derudover læser jeg lidt fora for at finde ud af, hvad for noget lyd jeg skal have købt til stuen, når tv-købet forhåbentligt snart er overstået. En jungle!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#181 Corgan 17 år siden
Jeg har lige fået dagens grin ved at gå ind på http://www.theasylum.cc/
Siden har været nævnt før, men de bliver ved med at overraske med deres underholdende forsøg på at kopiere og fantastiske titler... som f.eks. "Snakes on a Train" og "Transmorphers".
#182 filmz-Bruce 17 år siden
Hvorfor havde japanske selvmordspiloter styrthjelm på?
#183 Corgan 17 år siden
#182:
Det er simpelt:
Forfilm = fordi den vises FORan FILMen... eller før filmen. De vises før filmen, da det er her du er mest koncentreret (i modsætning til efter filmen).
Styrhjelm = for ikke at slå hovedet inden de nåede deres mål.
#184 elwood 17 år siden
Og så venter jeg også på at nyheden "nyt tiltag på filmz" bliver afsløret, så jeg kan finde ud af hva dælen det går ud på 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#185 filmz-Bruce 17 år siden
Trailers or previews are film advertisements for films that will be exhibited in the future at a cinema, on whose screen they are shown. The term "trailer" comes from their having originally been shown at the end of a film programme.[1] That practice did not last long, because patrons tended to leave the theater after the films ended, but the name has stuck. Trailers are now shown before the film (or the A movie in a double feature program) begins.
#186 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#187 davenport 17 år siden
Det lyder spændende... O.o
#188 Michael Andersen 17 år siden
#189 dyg 17 år siden
#190 davenport 17 år siden