Gravatar

#131 Benway 17 år siden

#127 LOL Fantastisk. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#132 elwood 17 år siden

Robert Hansen - Magi i luften nyt program på tv3.

Ok jeg troede ikke dommedag sku komme i år, men det her er da et sikkert tegn 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#133 DarkLight 17 år siden

Drooool 10 stunning ultra-geeky home cinemas
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#134 Michael Andersen 17 år siden

#133 DAMN! Jeg vil have sådan en Bat-hule der.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#135 DarkLight 17 år siden

Ja, bathulen er super.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#136 elwood 17 år siden

sidder lige og læser en mail jeg har fået fra coolshop af.

Den seneste tid har vi her på Coolshop været udsat for en række indbrud, som har kostet os enorme summer i tabt tid, penge og søvn. Vi valgte i sidste uge at tage konsekvensen af dette og lægge et lille video klip ud på Coolshop, hvor man ser tyven bryde ind, i håb om at vores besøgende kunne hjælpe politiet med at genkende manden. I stedet for at pågribe manden valgte datatilsynt at politianmelde os for krænkelse af tyvens rettigheder.

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før.
Gravatar

#137 wiseguy 17 år siden

#133 vildt!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#138 mr gaijin 17 år siden

#136 Det er vist rigtigt, at der er noget med nogle love om selv at offentliggøre den slags. Det er først og fremmest politiet, der skal træffe beslutninger om den slags, så vidt jeg er orienteret.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#139 elwood 17 år siden

#138 Bare første gang jeg har hørt om det, så jeg blev lidt overrasket det er coolshop vidst også blevet, fordi de har sikkert sendt mailen rundt til alle deres kunder tyder det på.
Gravatar

#140 cyberzed 17 år siden

#139 De bryder sådan set en helt klokkeklar lov om at de kun må udlevere deres videooptagelser til polities så det kan bruges i forbindelse med efterforskningen. Hvis de selv skulle offentliggøre det så skulle tyven have givet hans accept til at han blev filmet og at de måtte lægge det til offentlig beskuelse (så vidt jeg husker)

Jeg holder helt klar på at man ikke må lægge sådan noget ud, for hvornår ser vi så videoer hvor sekretæren og bydrengen hygger sig med kopimaskinen og er blevet fanget på overvågningskameraet ;)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: