Gravatar

#201 elwood 17 år siden

skal snart til og bestille pizza og så op forbi min fars værksted hvor han er ved og lave noget malearbejde på en maskine, så spiser vi lige sådanne to, og så køre jeg hjem igen.

Ellers sidder jeg bare og kigger lidt på min nyeste treasure (henviser til hvad modtog du tråden)

Der er en lille bog vedlagt med alt muligt guf og billeder fra de forskellige film, og så er der jo den dejlige musik, og ikke mindst themet til That's Entertainmnet som jeg har gået og nynnet de sidste mange dage hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#202 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Lytter til Jeff Wayne's Musical Version of The War of the Worlds, når man nu ikke kan lytte til That's Entertainmnet eller andre musical numre og nøjes med at læse lidt i Life on Mars tråden ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#203 aknot 17 år siden

Er lige stået op efter en 27 timers arbejdsdag :/ nu er jeg ved at formatere min bærbare imens jeg venter på at jeg skal til floorball kl. 20

Så lige at Cloverfield og Sweeny Todd har premiere i næste uge :) yes man så skal jeg i biffen hele to gang indefor en nær fremtid.

Nu er jeg ikke den stor pc expert, men jeg mener der er noget med at man ikke kan sætte hvilke som helst RAM størrelser sammen i en PC, prøv at kigge i din manual over motherboardet, måske der står noget der.

Og Op med humøret ved godt det kan være svært, når næsten alt bare er latterligt.
Gravatar

#204 wiseguy 17 år siden

Har lige bestilt billetter til Cloverfield på fredag. Så må vi se what the fuzz is all about?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#205 gi-jones 17 år siden

Er lige kommet hjem fra 3: to Yuma. Det er så den vildeste western længe. Russel Crowe må nok i mine øjne være den bedste skuespiller af hans generation. Hold kæft hvor er han sej i den film :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#206 elwood 17 år siden

Nogen der ved hvor man køber klar pvc slange henne, sådan noget som man f.eks. bruger til vandkøling.

Gravatar

#207 gi-jones 17 år siden

#206: Pas nu på. Der er grænser for hvad en dværg kan holde til.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#208 elwood 17 år siden

#207 Jeg går vel udfra garantien dækker 8-)

btw har fundet noget jeg sku self. bare tænke i vandkøling som jeg skrev så dukkede der et par sider op.

Gravatar

#209 aknot 17 år siden

Var på FB og der var et link til denne side

Klik

Den grinte jeg lidt af, er også lidt træt så der skal ikke så meget til.
Gravatar

#210 rockysds 17 år siden

Sidder og ser "An Evening With Kevin Smith".
Damn, "Superman Reborn"-segmentet er beyond hilarious!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: