Sidder og kommer mig ovenpå et cykelstyrt lørdag eftermiddag. Heldigvis var det mest cyklen som tog skade, men HK hvor er det ikke sjovt på en af Købenmhavns mest trafikerede veje at lege stuntmand uden betaling ;o)
Nej, fy da for en dårlig film!! Jeg så 10 minutter, og slog over. Det var da noget tegneserieagtigt lort. Troede ellers lige jeg skulle se noget fedt sci/fi, med virus og alt muligt...
Crystalstar - er der billeder af dit fede stunt?? ;D (Ej, godt du er hel endnu!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvad er der af 'kunstbiografer' i Københavnsområdet? Bare en enkelt en, gerne i stil med CafeBiografen i Odense eller Øst for Paradis i Århus (skal bare bruge lidt eksempler til en opgave).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har lige åbnet for bag in a box og skal til at se nfl. Indtil da underholder jeg mig med lidt Top Gear. Ufattelig at de 3 idioter kan lave et så genialt show. Ja de spiller nok lidt dumme (håber jeg) men jeg vil gerne tro på at meget af det er rigtigt nok.
Har lige øvet mig på min eksamensopgave til i morgen. Halvvejs igennem havde jeg snakket i 25 minutter, hvilket er den tid jeg har til eksamen. Noget siger mig at jeg skal snakke hurtigt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#41 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#42 Skobbolop 17 år siden
"Organisatorisk kommunikation og vidensledelse"... wow det er spændende... :D?
det er dog svært at gå i gang da jeg for nogle dage siden modtog et par Alessandro MS-1 hovedtelefoner.... mums.. røverkøb til 500 kr...
og så har jeg haft en ret ond hosten de sidste par dage... aner ikke hvorfor...
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#43 davenport 17 år siden
Crystalstar - er der billeder af dit fede stunt?? ;D
(Ej, godt du er hel endnu!!)
#44 lagoni 17 år siden
#45 lagoni 17 år siden
#46 chandler75 17 år siden
#47 filmz-Bruce 17 år siden
#48 Scherlund 17 år siden
#49 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#50 elwood 17 år siden