Har lige nået første lille milepæl med programmeringen og skal nu ud og løbe en tur.
For de tekniske. Lykkedes at implementere en SqlSiteMapProvider med automatisk Membership Roles authentication, så menuer på et website nu automatisk sættes op efter brugerens rettighedsniveau. Alt det "kedelige" arbejde er nu snart ved at være ovre og kan snart koncentrere mig om det vigtige, funktionalitet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
1. At gennemgå alle Jakob Nielsens teorier om usability, læse alt hvad der er at læse omkring brugervenlighed, så du er sikker på at du kan ignorere det hele, hvilket leder dig frem til mit næste punkt.
Ja jeg har nu gjort det næstbedste. Fundet et nyt web design via Open Source Web Design, som er struktureret på ren CSS og testet i alle browsere. Splittet det op i en masterpage og derved undgået det som tager længst tid af alle. Rode og rage med design og prøve frem med dit og dat og teste og teste og teste :) Det med jobsikkerheden tiltaler mig dog ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Bander og svovler over Cd-wow :o( ja! og egentlig også af mig selv!! Hvorfor var jeg så naiv at tro, at de hundehoveder hos Cd-wow rent faktisk var pålidelige nok til at man ku placere en preorder hos dem? Havde bestilt "Atonement" den 21/01/08 med release 04/02/08 den sku' jo ses inden Oscar night! 04/02/08 får jeg så den sædvanlige delay-mail - det sker hver eneste gang, jeg preorder hos Cd-wow!! De forventer despatch 08/02/08 godt så!! I går var den stadig ikke afsendt - så sendte jeg dem en svinsk mail. I deres svar får jeg så en ny dato: 18/02/08 - så stopper festen!! Så nu har jeg endnu engang afbestilt en forudbestilling hos Cd-wow, som de ikke var i stand til at levere nogenlunde til tiden. Nu er lektien til gengæld banket ind i mig med syv tommer søm: Aldrig mere forudbestille hos lorte-spasser-cd-wow!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#111 davenport 17 år siden
Men det er altså ikke mig der har købt den!!!
#112 filmz-Bruce 17 år siden
For de tekniske. Lykkedes at implementere en SqlSiteMapProvider med automatisk Membership Roles authentication, så menuer på et website nu automatisk sættes op efter brugerens rettighedsniveau. Alt det "kedelige" arbejde er nu snart ved at være ovre og kan snart koncentrere mig om det vigtige, funktionalitet.
#113 filmz-Kadann 17 år siden
Og ikke mindst, de to vigtigste ting:
1. At gennemgå alle Jakob Nielsens teorier om usability, læse alt hvad der er at læse omkring brugervenlighed, så du er sikker på at du kan ignorere det hele, hvilket leder dig frem til mit næste punkt.
2. Komplet jobsikkerhed de næste 4-5 år frem. :D
#114 filmz-Bruce 17 år siden
Ja jeg har nu gjort det næstbedste. Fundet et nyt web design via Open Source Web Design, som er struktureret på ren CSS og testet i alle browsere. Splittet det op i en masterpage og derved undgået det som tager længst tid af alle. Rode og rage med design og prøve frem med dit og dat og teste og teste og teste :) Det med jobsikkerheden tiltaler mig dog ;)
#115 filmz-Kadann 17 år siden
Desværre er tiden løbet fra den slags.. *suk* Man skulle være lidt ældre, så man havde været på arbejdsmarkedet i computernørdens guldalder: 80'erne.
#116 elwood 17 år siden
Yep og det var så mit bidrag til geek talk 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 dyg 17 år siden
#118 filmz-Bruce 17 år siden
Det var jeg sgu da også :D Jeg sidder på 17 år som IT konsulent i SAMME firma :) Foretrækker bløde værdier fremfor skarpe albuer :)
#119 wiseguy 17 år siden
#120 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***