Gravatar

#121 cyberzed 17 år siden

#119 Lyder lidt som min sidste oplevelse med dem, bestilte 3 cd'ere og modtog en. Skriver til dem og får derefter at vide at de to andre ikke føres hos dem længere så de refunderer pengene...fair nok, men hvorfor er de så stadig på jeres website, og det er ganske mainstream udgivelser så det er heller ikke fordi de er begrænset oplag.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#122 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 121 Er holdt helt op med at handle hos CD-wow efter flere problemer med dem :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#123 filmz-sanjo 17 år siden

Lige kommet hjem fra Tyskland hvor vi har haft en bil til service derover. Vi sparede cirka 3-4k ved den tur.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#124 elwood 17 år siden

Hvis man skal ha The Simpsons Movie Blu-ray til at afspille på en EU PS3 kan man så kun få den med English HOH (danske undertekster er ikke noget jeg bruger)

Det er jo en Fox udgivelse og de region låser så vidt jeg ved alt hvad de sender ud.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#125 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Sidder og venter på min chef og fordriver tiden med at skrive lidt breve og se på et par tilbud jeg har fået på fladskærme.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#126 Scherlund 17 år siden

Har lige fundet et gammelt tastatur frem og skal til at begynde på den gamles regnskab.

Måske man skulle overveje at finde en ny KVM-switch der understøtter USB og virker med alle funktionerne på det tilsluttede tastatur. Tror egenlig også at det skal have ekstern strøm da et G15 er lidt af en strømtyv.
Gravatar

#127 HonoDelLoce 17 år siden

Lige kommet hjem fra Læsehesten, hvor jeg fik hevet mig PES08 og Seinfeld - The Complete Series med hjem.. Skal jeg så spille noget fodbold eller hygge mig med en masse Jerry, George og Kramer ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#128 elwood 17 år siden

#127 hey where's the Love for ....Newman! (sagt med Jerry Seinfeld stemme)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#129 El vez 17 år siden

Hate the Drake!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#130 Bates 17 år siden

Har lige fået en elregning på 2300kr!?....Ouch!

Skriv ny kommentar: