Gravatar

#21 dyg 17 år siden

#18/19 - Takker :) Jeg tror dog aldrig, at jeg har haft så realistiske drømme før. Jeg glæder mig til jeg kommer i gang. Det gamle crt-monster skal så langt væk som muligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#22 elwood 17 år siden

Var nede og købe det nye Anders And blad igår, og der faldt jeg lige over en kommentar fra Fedtmule, som jeg synes var ret munter at læse.

Jeg tror godt folk selv kan se hvad det var eg lagde mærke til.

Selv Fedtmule "hader" remakes
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 Benway 17 år siden

#22 Jeg kan konstatere, at jeg er enig med Fedtmule. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#24 elwood 17 år siden

Enig han taler fornuftens sprog 8-)

jeg synes bare det var en lidt sjov kommentar at læse i et Anders And blad, som for øvrigt indeholder Don Rosa historien "Gyldne tider"
Gravatar

#25 elwood 17 år siden

Saa har jeg lige kastet mig over That*s Entertainment Part 2 ahh.

Og damm sikke en credit intro!
Gravatar

#26 filmz-Liou 17 år siden

Jeg skal til og igang med Darkwing Duck Vol 1 og 2 men Episoderne er noget rodet... hvad pokker laver Liquidator og Negaduck pluselig i de frygtsomme 5 når han ikke har mødt dem i nu? Nogen der har en ide til hvilken rækkefølge der er bedst at se Darkwing tv serien i?

Jeg ved godt at den meget tåbelige sammensætning af episoder faktisk er fordi de blev sendt sådan i USA men findes der ikke en Production order eller noget?

Eller måske nogen der har fået sig kæmpet igenem dem og kan fortælle hvilke episoder der ville være smartest at starte med?
Gravatar

#27 davenport 17 år siden

Sidder lige med et arsenal af alkohol. Min mor og søster var i Tyskland i dag, og jeg fik 3 kasser øl med. MEN de havde italiensk rødvin til 20 kr for 3 liter. (De der kasser, bare uden kassen, derfor prisen)
Så jeg fik 12 liter vin med også + de 3 jeg havde i forvejen... Im gonna get drunk tonight!!! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 elwood 17 år siden

Part 2 af That*s Entertainment set faerdig, skriver om den senere i den saedvanlige traad,

Men ok ultra kort review som start... Part 2 blev ikke ringere af at det var med Fred Astaire og Gene Kelly som vaerter!

nu vil jeg forberede mig paa AFI der udeler deres pris til Al Pachino.

argg mit tastatur laver unoder igen.
Gravatar

#29 davenport 17 år siden

Ah, endelig lidt luft i budgettet til at bestille lidt hjem:

Wind in the Willows (alle afsnit) (Dukkefilmen)
X-Files ses 5
Star Trek Voyager ses 6
The Color Purple
Pelle Eroberen

Det var så også godt de 1000,- men jeg glæder mig, og man skal være god ved sig selv engang imellem !!!!

Nu vil jeg søbe tilbage i rødvinens tåger, og så tage skraldet i morgen for bestillingen ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#30 DarkLight 17 år siden

#21, hvorfor ikke et hjemmebygget HTPC? Alt hvad du vil have for billigere penge end et standard?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: