Gravatar

#141 filmz-sanjo 17 år siden

Battlestar Galactica på DR 1 i aften! Er det den mini serie man skal se før man begynder på sæson 1?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#142 El vez 17 år siden

Ja
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#143 elwood 17 år siden

Den ekstrem dårlige On Deadly Ground med Steven Seagal er igang på 3+ nu her, end ikke Michael Caine kan redde den her film.

Men prøv evt. bare at se de sidste fem min. af den så vil i se hvor kvalemene slutning man kan give en film, når Mr. Seagal stiller sig op og begynder og taler om miljøet's tilstand mens en bred montage af natur og forurenings billeder bliver vist.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#144 filt 17 år siden

#143, den film er en sand klassiker!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#145 elwood 17 år siden

#144 hehe well så'en kan man også se på det, lidt nysgerrig hvad basere du den udtalelse på, er det på grund af de ekstrem kliche/stereotype personer 8-)

en ting er sikkert man skal satme være dum, hvis man ikke inde for de første min. ved hvem de gode og onde er i filmen.
Gravatar

#146 Michael Andersen 17 år siden

True :) Synes det er ret sjovt at Seagal i de tidligere film smadrede alt og alle, men da han satte sig i instruktørstolen med "On Deadly Ground", så skulle hele verden lige pludselig reddes :D

Basil Poledouris' tema til filmen har jeg dog altid godt kunne lide.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#147 rockysds 17 år siden

Har lige set "Battlestar Galactica" - og jeg er intrigued. Defintely intrigued.
- Og nu går det op for mig, at "The Wire" og anden del af "Battlestar Galactica" kommer til at overlappe i morgen. Øv. Koordiner jeres serier DR og TV2!

Og så er mit budget for september (eller forhåbentlig kun en del af det) allerede lagt:
The Sandman Bookends
Damn, de er nice.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#148 dyg 17 år siden

Sidder og venter på et opkald fra en fragtmand. For dælen hvor tiden snegler sig afsted i dag!

Men nu har jeg da fået skrevet omkring 1000 liniers test-kode, føj det er kedeligt :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#149 filmz-Bruce 17 år siden

#148 Forståeligt ... forventningens glæde :)

Ja hvorfor skal man skrive al den testkode?!?! Kan da godt huske, jeg engang troede jeg lavede en fejl og så var det jo rart at kunne teste den ikke var der ... men alligevel!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#150 elwood 17 år siden

Suk Pixars Shorts Volume 1 er edited, med hensyn til Knick Knack.

Oh well det skal nu ike spolere det helt, men det er aligevel trist at man ike kan få den originale på Blu-ray.

Skriv ny kommentar: