Jeg har svært ved at beslutte mig for hvilken Blu-Ray afspiller jeg skal købe. De fleste af mine film bliver købt over nettet, så derfor giver det mening at jeg får en Region A afspiller. Jeg overvejer en hvid PS3 fra Japan (pimped-to-da-max!)... eller en regionsfri afspiller fra Sverige... eller om jeg skal vente på den multi-format afspiller jeg har kigget så lang tid efter.
# 41 og 42 Bl.a. diverse modeller fra Samsung bl.a. den fremragende BD-UP5000 (som både æder HD og BD skiver, hvis du ikke kan vente på den opdatterede udgave, som kommer senere på året og kan undvære muligheden for afspilning af bl.a. SACD :)
De har stoppet produktionen af BD-UP5000... så om vi får den til Danmark, er nok lidt usikkert. Og uden en EU udgave, kan de ikke gøre den regionsfri. De skal nemlig bruge en maskine fra hver region, for at kunne gøre tricket. Grunden til at de har stoppet produktionen, er pga noget med hardwaren. Den er vist ikke så godt rustet til de nye standarder. Da BD-UP5500 er bygget med samme hardware som forgængeren, er det muligt at de også stopper produktionen af denne.
#41 Corgan 17 år siden
Aaaahhhrrr!!
Jeg har svært ved at beslutte mig for hvilken Blu-Ray afspiller jeg skal købe. De fleste af mine film bliver købt over nettet, så derfor giver det mening at jeg får en Region A afspiller.
Jeg overvejer en hvid PS3 fra Japan (pimped-to-da-max!)... eller en regionsfri afspiller fra Sverige... eller om jeg skal vente på den multi-format afspiller jeg har kigget så lang tid efter.
#42 b e c h 17 år siden
Va er den regionsfrie fra Sverige for een?
#43 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#44 filmz-Kadann 17 år siden
Bare husk på at den Samsung-afspiller er multi-kodet, ikke regionsfri. :) Ifølge deres side, kan den jo ikke afspille DVD region 3 og BD region C.
#45 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#46 Corgan 17 år siden
#42:
Der er nogle stykker. Du kan se dem her.
#43:
De har stoppet produktionen af BD-UP5000... så om vi får den til Danmark, er nok lidt usikkert. Og uden en EU udgave, kan de ikke gøre den regionsfri. De skal nemlig bruge en maskine fra hver region, for at kunne gøre tricket.
Grunden til at de har stoppet produktionen, er pga noget med hardwaren. Den er vist ikke så godt rustet til de nye standarder. Da BD-UP5500 er bygget med samme hardware som forgængeren, er det muligt at de også stopper produktionen af denne.
#44:
I know. :-)
#47 El vez 17 år siden
Hvaså sugardaddy? Eller skulle jeg sige sugar-uncle? :D
#48 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#49 Corgan 17 år siden
#47:
That's how I roll! :-)
#48:
Fochizzle nizzle!
#50 elwood 17 år siden