og få et skriftlig bevis for at de vil kigge på den og få navnet hvem du eventuelt skal henvende dig til hvis uheldet er ude, så du er helt sikker på hjælp.
Vildt nok. Har lige fået en mail fra nogle venner vi har nord for Manchester. De havde et jordskælv på 5.2 igår morges. De skriver også, at vejret opfører sig underligt for tiden.... Det er nok en istid..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og skriver på mine forslag til emner i mit kursus. Under oscaruddelingen kom jeg til at tænke på, hvad det er der gør at 800 millioner mennesker vælger at se Oscaruddelingen. Så jeg har tænkt på et emne om Hollywood/Oscar og globalisering.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#151 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Hvis jeg var dig ville jeg kontakte deres hoved kontor i Europa:
ONKYO Europe Electronics GmbH
Liegnitzerstraße 6
82194 Groebenzell
Germany
Telefon: +49-(0)8142-4401-0
og få et skriftlig bevis for at de vil kigge på den og få navnet hvem du eventuelt skal henvende dig til hvis uheldet er ude, så du er helt sikker på hjælp.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#152 davenport 17 år siden
Vildt nok. Har lige fået en mail fra nogle venner vi har nord for Manchester. De havde et jordskælv på 5.2 igår morges.
De skriver også, at vejret opfører sig underligt for tiden.... Det er nok en istid..
#153 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg venter lidt med det, indtil jeg ved hvad jeg har af penge til at købe ind for. :)
#154 El vez 17 år siden
#155 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#156 dyg 17 år siden
Den ene er nogenlunde, den er dog bare meget krøllet omkring bunden af 2-tallet. Det er ikke slemt og det ville jeg kunne leve med...
Men den anden har for mange fejl, hvor der er påtrykket nummer:
1, 2 og 3. Der er ligefrem små tråde, der er trukket ud. Det holder ikke!
#157 filmz-Kadann 17 år siden
#158 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#159 lagoni 17 år siden
#160 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"