Jeg har arbejdet fra 9 morgen til 11 aften de sidste par dage på et avisproduktionsforløb på Journalisthøjskolen. Temmelig hårdt, men også temmelig sjovt. Specielt når det bliver hektisk på Ritzau og Reuters. Man ser på nyhederne på en helt anden måde, når man selv er med til at producere dem, og når man ringer politikere, fagforeningsfolk, EU-eksperter etc. op, når man hører om en udvikling, samtidig med at man udvikler på solohistorier. Stressende og spændende.
Dollaren er røget ned i 4.90!!! Det er TID til at gå amok på DVDPacific :) Har bestilt dollars en masse idag, til Seattle og til sommerferien. Det er dæleme billigt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige ordnet huset, da vi får venner på besøg fra Kerteminde i dag til overnatning. Rart at være færdig i god tid.
Og så er jeg blevet indkaldt til et møde på Jobcenteret, hvor de vil hjælpe mig med at finde et arbejde... Det er nok en af mine tidligere kolleger, jeg skal møde, så det skal nok blive sjovt. Jeg ved så ikke helt hvilket job de vil trylle frem til mig, da jeg jo selv er jobkonsulent, og dagligt søger arbejde. Jeg er bare lidt kræsen, og så længe økonomien hænger sammen, så tager jeg ikke hvad som helst. Men sådan er reglerne jo. Jeg skal også tage stilling til aktivering.. ´O.o` Så kan jeg jo spilde tiden med det, i stedet for at søge job. Det skal også nok pynte på mit CV..
Nå, nu er det weekend, og alt det kan jeg tænke på på mandag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#161 mr gaijin 17 år siden
#162 filmz-Bruce 17 år siden
#163 El vez 17 år siden
#164 davenport 17 år siden
Og så er jeg blevet indkaldt til et møde på Jobcenteret, hvor de vil hjælpe mig med at finde et arbejde... Det er nok en af mine tidligere kolleger, jeg skal møde, så det skal nok blive sjovt. Jeg ved så ikke helt hvilket job de vil trylle frem til mig, da jeg jo selv er jobkonsulent, og dagligt søger arbejde. Jeg er bare lidt kræsen, og så længe økonomien hænger sammen, så tager jeg ikke hvad som helst.
Men sådan er reglerne jo. Jeg skal også tage stilling til aktivering.. ´O.o`
Så kan jeg jo spilde tiden med det, i stedet for at søge job. Det skal også nok pynte på mit CV..
Nå, nu er det weekend, og alt det kan jeg tænke på på mandag.
#165 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#166 DarkLight 17 år siden
Uh! Så er det bare hvad man skal købe :) Beslutninger, beslutninger.
#167 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#168 Benway 17 år siden
#169 filmz-Bruce 17 år siden
Og 3:10 To Yuma, NCFOM, In The Wild, Old Boy, American Gangster, Civil War (DVD), The War (DVD) og og og :)
#170 DarkLight 17 år siden