Gravatar

#161 mr gaijin 17 år siden

Jeg har arbejdet fra 9 morgen til 11 aften de sidste par dage på et avisproduktionsforløb på Journalisthøjskolen. Temmelig hårdt, men også temmelig sjovt. Specielt når det bliver hektisk på Ritzau og Reuters. Man ser på nyhederne på en helt anden måde, når man selv er med til at producere dem, og når man ringer politikere, fagforeningsfolk, EU-eksperter etc. op, når man hører om en udvikling, samtidig med at man udvikler på solohistorier. Stressende og spændende.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#162 filmz-Bruce 17 år siden

Dollaren er røget ned i 4.90!!! Det er TID til at gå amok på DVDPacific :) Har bestilt dollars en masse idag, til Seattle og til sommerferien. Det er dæleme billigt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#163 El vez 17 år siden

Whoa ja den falder da støt. 4,92 tidligere idag og allerede på 4,89 - damn!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#164 davenport 17 år siden

Har lige ordnet huset, da vi får venner på besøg fra Kerteminde i dag til overnatning. Rart at være færdig i god tid.

Og så er jeg blevet indkaldt til et møde på Jobcenteret, hvor de vil hjælpe mig med at finde et arbejde... Det er nok en af mine tidligere kolleger, jeg skal møde, så det skal nok blive sjovt. Jeg ved så ikke helt hvilket job de vil trylle frem til mig, da jeg jo selv er jobkonsulent, og dagligt søger arbejde. Jeg er bare lidt kræsen, og så længe økonomien hænger sammen, så tager jeg ikke hvad som helst.
Men sådan er reglerne jo. Jeg skal også tage stilling til aktivering.. ´O.o`
Så kan jeg jo spilde tiden med det, i stedet for at søge job. Det skal også nok pynte på mit CV..

Nå, nu er det weekend, og alt det kan jeg tænke på på mandag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#165 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 162 Jeg tror jeg tager et smut hjem til familien igen ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#166 DarkLight 17 år siden

#162 - Bruce:
Uh! Så er det bare hvad man skal købe :) Beslutninger, beslutninger.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#167 elwood 17 år siden

Bestil en xtra kopi af That's Entertainment, så har man to, til når den ene er slidt ned 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#168 Benway 17 år siden

#166 Hvis du ikke har den allerede så denne. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#169 filmz-Bruce 17 år siden

#166 What #167 og #168 said :)

Og 3:10 To Yuma, NCFOM, In The Wild, Old Boy, American Gangster, Civil War (DVD), The War (DVD) og og og :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#170 DarkLight 17 år siden

Ja Ok. 3:10 to Yuma kunne jeg godt fristes til. Into The Wild er kun på HD-DVD så vidt jeg kan se. NCFOM er ikke værd at eje :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: