# 228 Velkommen hjem ;) Twin Peaks området er meget smuk med alle de flotte graner, men i det hele taget naturen i Washington State er fantastisk og det er uanset om du tager både Nord, Syd, Øst og Vest for Seattle ;)
Men med hensyn til priser på andre ting end tøj mv. drejer det som, at finde de rigtige steder at gå. Skal du derover igen skal jeg nok giver dig adresser og steder at gå.
Ja, du var glad for at komme hjem, men du havde jo også noget at komme hjem til - Mit blev derever :o)
#231 Vi fandt Premium Outlets udenfor Seattle, hvor priserne var helt i bund. Mht. bøger og DVD'ere og HD'ere, så skal jeg nok høre dig, hvis der bliver en næste gang :)
Men du har ret, det hele handler om, hvor man har sin "base" henne :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder og venter på svar fra advokaten, om vi har tabt sagen, som vi selvfølgelig har. Dommeren sagde til retsmødet at dommen lå klar kl. 10, men der er stadig intet svar. Men jeg kender resultatet, så jeg er indifferent.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er det heller ikke, men hvis (når) vi taber, så går jeg til medierne. Det kan ikke passe at vi skal betale moms af undervisning, når flere hundrede projekter i DK ikke skal. Så må der desværre ryge nogle med i faldet, i retfærdighedens navn!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#231 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Men med hensyn til priser på andre ting end tøj mv. drejer det som, at finde de rigtige steder at gå. Skal du derover igen skal jeg nok giver dig adresser og steder at gå.
Ja, du var glad for at komme hjem, men du havde jo også noget at komme hjem til - Mit blev derever :o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#232 filmz-Bruce 17 år siden
Men du har ret, det hele handler om, hvor man har sin "base" henne :)
#233 davenport 17 år siden
Dommeren sagde til retsmødet at dommen lå klar kl. 10, men der er stadig intet svar.
Men jeg kender resultatet, så jeg er indifferent.
#234 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
# 233 Lyder ikke sjovt for jer :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#235 davenport 17 år siden
#236 davenport 17 år siden
#237 El vez 17 år siden
Det bør dette dog,
http://www.filmz.dk/forum/item/30886/#first