Jeg kigger tilbudsaviser, da min kombiovn er gået i stykker og jeg forbløffende nok bare fik pengene tilbage, selv om den var over 1½ år gammel. Nu skal jeg bare ha' fundet en ny, så jeg kan få popcorn igen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg sidder og hygger med klassisk musik, et glas vin og Ringenes Herre (bog) - Har ædt lidt over 100 sider på ganske kort tid, og det er bare dejligt! Rigtig søndag :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#225 - det betyder jo jeg skal gå hele vejen ned til fakta for at købe popcorn og så i kælderen for at hente maskinen. Alt for meget arbejde på en søndag, jeg nøjes med chokoladen i skabet.
Lige om lidt vil jeg se det sidste afsnit af BSG s2, har indtil videre været ret skuffet over denne sæson, håber den næste bliver bedre.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Tilbage fra Sharepoint konference i Seattle. Har virkelig nydt ugen og den lave dollarkurs. Har købt 7 skjorter, 5 t-shirts, 3 par tights, sko og build-a-fucking-bear tøj til den lille og en biografi om James "Jimmy" Stewart. Og har nærmest levet af steaks. Fik set og hørt Bill Gates og ikke mindst en fed key-note af Greg Lemond.
Så var vi også lige oppe i Snoqualmie Falls og se Twin Peaks hotellet og var forbi Twedes restauranten og få Cherry Pie, som desværre ikke var særlig god :( DVD'ere og Blu-rays var dog ikke billige! Men fortrød jeg ikke købte Redacted på DVD, som allerede var kommet ud!
En dejlig uge, i en dejlig by, men er glad for at komme hjem igen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så kom jeg hjem fra sidste dag for nu af vores optage dage, vi har en del endne vi skal ha nået, men nu har vi haft fire intensive dage (well torsdag var kun om aften)
Og i aftes legede vi med Store Projektore, og lærred der ville få selv bruce's til at fremstå småt hehe.
Nu skal jeg lige sklapppe lidt af med lidt Shark tror jeg, og tjekke dagens Filmz nyheder.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#228 Velkommen hjem. Jeg er dødmisundelig på din Twin Peaks-ekspedition. Også selv om tærten smagte skidt ;)
I denne uge har jeg lavet en temahjemmeside (samt artikler) om baggrunden den sydamerikanske diplomatiske krise, skaffet en praktikplads hos Berlingske udland, gennemgået et kursus i Web 2.0 journalistik, powerdrukket i weekenden, og i dag har jeg lavet ideudviklet og lavet forarbejde for en to ugers eksamen, hvor vi skal lave et tværmedielt produkt (eller faktisk en tre ugers eksamen, da vi bliver nødt til at springe påsken over pga. tidspres).
Og det var faktisk en afslappende uge sammenlignet med ugen før :P
#221 El vez 17 år siden
#222 DarkLight 17 år siden
Ellers kan du kigge lidt på DVDpedia.
Den bruger dog også Amazon.
#223 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#224 lagoni 17 år siden
#225 Scherlund 17 år siden
#226 davenport 17 år siden
Rigtig søndag :)
#227 lagoni 17 år siden
Lige om lidt vil jeg se det sidste afsnit af BSG s2, har indtil videre været ret skuffet over denne sæson, håber den næste bliver bedre.
#228 filmz-Bruce 17 år siden
Så var vi også lige oppe i Snoqualmie Falls og se Twin Peaks hotellet og var forbi Twedes restauranten og få Cherry Pie, som desværre ikke var særlig god :( DVD'ere og Blu-rays var dog ikke billige! Men fortrød jeg ikke købte Redacted på DVD, som allerede var kommet ud!
En dejlig uge, i en dejlig by, men er glad for at komme hjem igen :)
#229 elwood 17 år siden
Og i aftes legede vi med Store Projektore, og lærred der ville få selv bruce's til at fremstå småt hehe.
Nu skal jeg lige sklapppe lidt af med lidt Shark tror jeg, og tjekke dagens Filmz nyheder.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#230 mr gaijin 17 år siden
I denne uge har jeg lavet en temahjemmeside (samt artikler) om baggrunden den sydamerikanske diplomatiske krise, skaffet en praktikplads hos Berlingske udland, gennemgået et kursus i Web 2.0 journalistik, powerdrukket i weekenden, og i dag har jeg lavet ideudviklet og lavet forarbejde for en to ugers eksamen, hvor vi skal lave et tværmedielt produkt (eller faktisk en tre ugers eksamen, da vi bliver nødt til at springe påsken over pga. tidspres).
Og det var faktisk en afslappende uge sammenlignet med ugen før :P