Oh, sidder lige skriver med min ven der er flyttet med familien til New Zealand. Der er 23 grader kl. 23.12 og stjerneklart... Og deres billeder ser fede ud. suk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#116 Ja jeg tænker da også bare på at jeg kører hjemme fra kl 8 og kommer hjem igen kl 18 på de gode dage...kan slet ikke overskue hvis jeg skulle afsted 6:40 og kom hjem kl 19:20 :S så skal man jo bare have aftensmad og lige i kassen næsten :S
Jeg har lige brugt 3 timer på at sidde og læse gamle "hvad laver du nu tråde". Er i klar over den dagbog der ligger på filmz?? Det er helt vildt sjovt at læse. Jeg tog lige november 06 til maj 07. Det er mange posts!!
Og jeg har lige rundet 9500 posts i alt ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder lige og glor lidt internet og kæresten spiller wow, mens vi venter på pizzaen... Har lige fået købt de sidste 3 star trek film idag, så nu har jeg alle speciel edition/directors cut udgaver - nu må man bare håbe at star trek - the movie en eller anden dag kommer i special udgave således at samlingen kan blive komplet
#111 gi-jones 17 år siden
#112 dyg 17 år siden
#113 davenport 17 år siden
#114 cyberzed 17 år siden
#115 davenport 17 år siden
#116 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#117 cyberzed 17 år siden
#118 davenport 17 år siden
Det er helt vildt sjovt at læse. Jeg tog lige november 06 til maj 07. Det er mange posts!!
Og jeg har lige rundet 9500 posts i alt ;)
#119 tiany 17 år siden
Har lige fået købt de sidste 3 star trek film idag, så nu har jeg alle speciel edition/directors cut udgaver - nu må man bare håbe at star trek - the movie en eller anden dag kommer i special udgave således at samlingen kan blive komplet
#120 elwood 17 år siden
Jeg høre det umiddelbart er meget gentagelser, med hensyn til Tracks f.eks., havde håbet på lidt Mario Galaxy tracks.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"