#120 - Har lige spillet det i en halv time. Styringen virker ganske fornuftigt og de baner jeg har spillet, har været helt fine, men det er som om der mangler et eller andet før det bliver rigtig sjovt. Nu skal jeg lige have spillet lidt mere i aften, samt sammen med et par venner i morgen, så må vi se, om det ikke bliver lidt bedre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Lige kommet hjem efter et møde med bl.a. mit forsikringsselskab efter en mindre ulykke igår. Det ser udtil jeg selv skal dække alle ødelagte ting selv, da ulykken ikke var sket i trafikken, men hjemme hvor jeg bor - Øv - Bøv :(
# 123 Kun godt med blå mærker og ødelagt briller, ur, jakke og værdighed :o( ... Så fik jeg da også prøvet at være stuntman i en kommende episode af "Her er dit liv - Per" ;)
YES! Nash Bridges Starter på Tirsdag på DR1, den serie har jeg sku nydt rigtig meget, Don Johnson var ret charmerende i den serie, underligt den ikke er officiel ude på DVD endnu (så vidt jeg ved)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hmm måske skulle man mene, at en mand i den alder og med den erfaring på kappen, helt af sig selv burde have lugtet lunten omkring kvaliteten af det lort han har været med i de sidste 10 år? Nemt nok at give andre skylden, med mindre man ikke selv gider læse instruktørens navn eller manuskriptet på forhånd.
#127: Tjae, han giver jo ikke nogen skylden. Eneste fakta er jo at han har skiftet agent. I øvrigt en ret syret verden hele den agent-branche de har kørende i USA.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#121 dyg 17 år siden
#122 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#123 filmz-Bruce 17 år siden
#124 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#125 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#126 filmz-sanjo 17 år siden
#127 filmz-Bruce 17 år siden
Tsk tsk
#128 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#129 gi-jones 17 år siden
#130 HonoDelLoce 17 år siden
Det mener du vel ikke kun er i USA de har .. ?