Gravatar

#191 gi-jones 17 år siden

#189: Seriøst? Ringer de til folk? Stenet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#192 tiany 17 år siden

Sidder i en skoldhed udestue og forsøger at lave mit virksomhedsprojekt færdig, men nu har jeg været i gang siden kl.10 i morges og nu gider jeg egentlig ikke mere - det kan jeg mærke ved at jeg konstant finder vej til filmz og youtube i stedet for sider der er relevante for min opgave... tror i hvert fald ikke jeg finder noget om lager optimering herinde
Valar morghulis
Gravatar

#193 gi-jones 17 år siden

#192: Intet problem. Lageroptimering: Sælg det lort du ikke har brug for. Ansæt færre folk til at gøre flere folks arbejde. Done.

Den får du gratis :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#194 filmz-Bruce 17 år siden

Smadret! Squash lørdag og søndag og smadrede en splinterny ketcher idag i raseri og ellers har jeg siddet på min flade røv siden fredag formiddag og kodet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#195 davenport 17 år siden

Jeg har lige haft skorstensfejer på besøg. Han var godt nok beskidt! - Men hunden syntes han lugtede sjovt..
Men alt var i orden, og han godkendte den kasse vi har sat op omkring skorstenen i hjemmebiografen. Det var jeg ellers ret nervøs for.
Så det var så dagens opgave... Det var også hårdt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#196 dyg 17 år siden

Jeg søger en person, der er kyndig i PostDKsk. Hvad betyder følgende:
21. april 2008 06:22 Pakke uden omdeling 8200 Storcenter NORD

Jeg regnede med, at der ville ligge en note fra mit postbud om, at jeg kunne hente pakken i morgen. Men da jeg kom hjem fra arbejde var postkassen tom. Kan jeg bare troppe op på posthuset og bede om min pakke? Normalt kan det jo ikke lade sig gøre uden at have en "pakkeseddel".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#197 lagoni 17 år siden

Jeg er ved at lave en lille præsentation om populærkultur/industrikultur og vil gerne illustrere med lidt billeder af yderlighederne af det og finkultur. Har til populærkulturen et billede fra Meet The Spartans, men skal nu have et til finkultur, så modtager gerne forslag til underlige sort/hvide film som kun virkelige nørder kan værdsætte, men samtidig skal folk kunne genkende titlen, så de ikke er helt fortabte.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#198 Bony 17 år siden

#197 - Casablanca kunne være et forslag?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#199 lagoni 17 år siden

Den er alligevel lidt for populær, men det er lidt svært at finde en der er kendt og respekteret uden at være vildt populær. Jeg tror jeg bruger Metropolis (1927) som eksempel, den er lidt kendt, men der er ikke mange der har set den.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#200 rockysds 17 år siden

Jeg har ligget syg i sengen hele dagen med en feber og en heftig hovedpine. Når jeg ikke døser for meget, har det stået på anden sæson af den fremragende serie: "Battlestar Galactica".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: