Gravatar

#181 Bobby Singer 17 år siden

Det gode vejr skulle nydes, så derfor har jeg både løbet en tur, spillet badminton og stået på rulleskøjter i dag. Nu skal der bare slappes af. Ahhh... det har nu alligevel været en god dag i dag. :o)
Idjit
Gravatar

#182 dyg 17 år siden

Har "nydt" det gode vejr.. Var hjemme ved bedsteforældrene, hvor der skulle fjernes terasse, graves have, fjernes jord/græs og gøres i stand/lægges sand til ny terasse.

Eval jeg er smadret nu, har vel kørt omkring 40-50 læs fliser/jord/græstørv/sand rundt. Det er min nørdede krop ikke vant til :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#183 gi-jones 17 år siden

Jeg så brugt den bedre halvdel af dagen på at bande det gode vejr langt væk. Vi skulle optage bilscener idag, og det er fandme smertefuldt i direkte solskin. I går var det smukt og overskyet hele dagen, men i dag, af alle dage, skulle sommeren naturligvis angribe.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#184 filmz-Bruce 17 år siden

Danni Federici, Springsteens "organ player" gennem 40 år, er død af kræft. Trist, når man har fulgt bandet i nu 30 år :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#185 davenport 17 år siden

Trist :(

Jeg har sendt kommandusen i Bilka, og sidder lige med den første kop kaffe og hører Mads & Monopolet.
Vejret er rigtig fint, men siden min fadæse i solen igår, kan jeg ikke rigtig sætte mig derud. Øv!
Ellers bare en frilørdag, uden noget særligt på tapetet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#186 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 183 Surt :(

# 184 Trist :-/

Ligger selv på 3 dag med maveinfektion, blev syg på arbejde, og savner fruen, som lige kunne rende i byen for en, men også lige trøste når det gør mest ondt :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#187 DarkLight 17 år siden

Jeg er ved at bage skinkeboller :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#188 mr gaijin 17 år siden

Godt at høre at der også sker nogle gode ting i verden i dag :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#189 Bony 17 år siden

Haha, jeg er lige blevet ringet op af "Gotham voter survey", hvor jeg skulle igennem et telefonisk spørgeskema med spørgsmål om Harvey Dent..

FUCK jeg glæder mig til den film. De er sgu selv skyld i at hypen er kørt så højt op! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#190 elwood 17 år siden

#189 jeg er blevet Kontaktet af Jim Gordon, han ville bare minde mig om at han vender tilbage til mig i næste uge, og jeg sku heller "spille" med hvis ikke jeg ville ende i fængsel.

Viral Campaign på maxx!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: