Gravatar

#211 Bates 17 år siden

Han virker da som en fornuftig ung mand.
Gravatar

#212 filmz-Bruce 17 år siden

Jeg tror han skulle have sendt videoen til National Geographic. De er meget interesseret i ny information om "the missing link". De skulle have bedt om en blodprøve, for hvis ikke han har 10 gram hvidt pulver i kroppen, så må han jo givetvis være enten psykopat eller reality shows misbruger.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#213 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#214 tiany 17 år siden

Vores bedste bud på en fond der vil smide penge i vores studietur til Kina har lige fortalt os at vi nok ikke får nogle penge alligevel - så nu forsøger jeg at komme i tanke om nogen der vil være villige til at smide penge efter 30 studerendes tur til Kina som skal ende ud i en bog om Outsourcing/innovation/CSR/relationsledelse i Kina...

Valar morghulis
Gravatar

#215 filmz-jonasgr 17 år siden

Jeg regnede med at få en pakke fra PostDK i dag, men den står nu som anmeldt til senere afhentning selvom jeg ikke har fået et kort fra postbudet. For det betyder vel at postbudet har været her for at aflevere pakken uden der var nogen hjemme og har så anmeldt den til afhentelse på det nærmeste posthus.
Det er bare lidt svært at hente en pakke, når de ikke lægger nogle kort. Det ser således ud:

23. april 2008 21:44 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
24. april 2008 06:59 Ankomstsorteret privat omdeling i 5013 Odense pakke
24. april 2008 14:37 Anmeldt til senere afhentning på 5000 Odense
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#216 lagoni 17 år siden

Jeg er ved at ordne lidt på hsx, forsøger at finde billige aktier med potentiale. Satser på Crowe og håber på Pearce.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#217 elwood 17 år siden

Forsøger at gøre min nye anmeldelse færdig på en film, det har været et stykke undervejs, men jeg vil gerne ha det til lidt mere end bare nogle tillægsord.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#218 dyg 17 år siden

Brugte torsdag aften i selskab med Holger Bech Nielsen, der holdt et foredrag om "Jagten på de grundlæggende naturlove" på mit arbejde. Han er en fantastisk underholdende og ekstremt intelligent person, der virkeligt formår at holde en fænget (omend han til tider kom ind på teorier, der var lidt svære at følge). Desværre har han let til at ryge ud på nogle tangenter, så vi nåede ikke at få hele hans foredrag med :/

Men der kom nogle spændende anekdoter om CERN's LHC og SSC i Texas , om Einstein og Bohr, om superstreng-teorien og om fysiske teorier generelt.

Kan klart anbefales, hvis man har lidt interesse i, hvordan alt omkring os er bygget op.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#219 davenport 17 år siden

Lyder sjovt, han taler bare så skægt :)

Har været til jobsamtale hos AS/3 i Aabenrå i dag. Det gik mildest talt ad helvede til. Intervieweren var stort set kun interesseret i min sygdomsperiode, og mit forhold til chefen. Meget dårligt!
Hun blev bare ved med at grave i det, og fik mig til at sige dårlige ting om min tidligere arbejdsplads.
Jeg prøvede at forklare hende, at jeg fik stress, fordi jeg ikke magtede at udføre 5 mands arbejde, men hun så det som om jeg ikke kunne have travlt. :/
Så jeg er lidt træt af, at en så stor mulighed nu bliver forpasset (sandsynligvis) fordi hun ikke fik fat i alle de ting jeg er ressoursestærk i.
Øv ha!!
nå, nu er det weekend, skål! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#220 filmz-Bruce 17 år siden

#219 Well så fuck hende og skål :) Håber på noget andet tættere på dig! I det mindske skal I have en lille :)

Jeg har været på skadestuen, fået slynge på, efter jeg vågnede 2 i nat, med mega smerter i overarmen. Har været plaget af museskade i mange måneder, men den er gået helt galt i overarmen nu, formentlig pga. squash og museskaden og jeg knaldede 2 morfinpiller og 3 kody'er ned, så jeg var halvblank da jeg mødte op. Men skal nu holde skidtet i ro og er sygemeldt en uge, hvor jeg ikke må bruge mus og tastatur.

Derfor jeg skriver her lige nu ... :) Så ses om en uge!!! God weekend!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: