Hehe, overvej lige alt det vi kan slippe afsted med at skrive den næste uge, hvis bruce ikke er her til at gå amok. Der er fri tilsvining af gamle lortefilm i syv hele dage :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#223: Det er jo ligemeget hvad de gamle film indeholder. Pointen er at han ikke kan gøre noget!
Fx. kunne jeg komme med følgende påstand: Casablanca er ikke andet end en slatten, farveløs plagiat, langt overgået af moderne klassikere som eksempelvis Eye for Eye
Muhahaha
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Skal i gang med Aftensmaden, mens Idols køre i baggrunden, ja jeg indrømmer jeg finder det underholdende, men mest for at høre Simon Cowell's "søde" kommentare.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#221 gi-jones 17 år siden
#222 DarkLight 17 år siden
#223 elwood 17 år siden
Men pas nu på for de gamle film indeholder også guld 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#224 gi-jones 17 år siden
Fx. kunne jeg komme med følgende påstand: Casablanca er ikke andet end en slatten, farveløs plagiat, langt overgået af moderne klassikere som eksempelvis Eye for Eye
Muhahaha
#225 elwood 17 år siden
gi-jones snakker film
#226 gi-jones 17 år siden
#227 filmz-Bruce 17 år siden
#228 elwood 17 år siden
God Bedring
Al's Day off
#229 Corgan 17 år siden
Er lige kommet hjem efter en halv-lang dag på optagelse. Nu er planen bare at hoppe under tæppet og se en god film. Aaaahh... endelig weekend!
#230 elwood 17 år siden
Except that part about The Blanket.
Skal i gang med Aftensmaden, mens Idols køre i baggrunden, ja jeg indrømmer jeg finder det underholdende, men mest for at høre Simon Cowell's "søde" kommentare.