Jeg sidder i øjeblikket på redaktionen på Berlingske, hvor jeg er i praktik i denne og næste uge. Igår havde jeg en artikel om ledelsesproblemerne i Japans centralbank i Business-sektionen, og i morgen skulle de gerne trykke min lille artikel om valget i Nepal på udlandssiderne. Man får godt nok noget for hånden fra dag et på en avisredaktion.
Har lige cyklet en tur på min nye racer. Jeg er godt nok i elendig cykelform, og så skal man lige vænne sig til at køre på en racer, når man er vant til en mountainbike.
#88 hehe lucky, well jeg har Gh2 og 3 på min 360'er, så det ville være hul i hovedet at bestille det til PS3 nu, men som nævnt før jeg skal kun ha spillet, så jeg regner ikke med jeg bliver rippet alt for groft.
Men jeg regner da med et mini preview i vores konsol tråd på et tidspunkt så.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#81 DarkLight 17 år siden
#82 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#83 cyberzed 17 år siden
Hvis du evt. kunne sende en kort beskrivelse af forløbet sådan i de store træk så vil det nok være lidt nemmere at sælge.
#84 mr gaijin 17 år siden
#85 davenport 17 år siden
#86 cyberzed 17 år siden
#87 elwood 17 år siden
Og er du gal farverne har fået et nyk op af på min 360 fordi det nu er med HDMI, alt står så meget klare.
Suk Rockband hvor bliver du af...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#88 dyg 17 år siden
#87 - Min er lige blevet afsendt :)
#89 elwood 17 år siden
Men jeg regner da med et mini preview i vores konsol tråd på et tidspunkt så.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#90 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***