Gravatar

#131 filmz-sanjo 17 år siden

Mærkeligt.. Sidste uge afleverede jeg min racer cykel til forhandleren fordi gear systemet og hjulet var skævt efter, at kæden flækkede da jeg cyklede mig en tur. Han sagde at garantien ville dække alt, og der ingen problemer ville blive. Nu i dag, da jeg skal hente den, siger han at han ikke kan lave den. Fordi han mener, at jeg selv var skyld i det. Kæft hvor er jeg rasende. Købte cyklen sidste år (11 måneder siden).
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#132 dyg 17 år siden

#130 - Mit arbejde har lejet en hel sal i Biocity den 23. maj. Vi skal spise i vores kantine, hvor der arrangeres en god middag i Indy-inspirerede omgivelser. Derudover får vi en "Bioguf" billet med cola og corn, til en samlet pris (bio, guf og middag) på 70kr.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#133 filmz-Bruce 17 år siden

#130 3. række ude i siden? :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#134 elwood 17 år siden

#133 Nej første række ud i siden.. doh! hvordan kan du spørge om sådan en åbenlys ting suk...

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#135 filmz-Bruce 17 år siden

#134 Jeg ved, jeg ved. Mig gamle tosse :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#136 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 120 God artikel (tak for linket) som kommer godt rundt i emnet :) - Vi skrives/snakkes ved !

# 133 til 135 Gælder det ikke bare om at være DER og så kan man jo altid se den igen enten samme sted når hypen har lagt sig eller i sin egen lækre (læs: Bruces kælder) hjemmebif senere ;o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#137 elwood 17 år siden

Er lige gået i gang med Batman: Mask Of Phantasm

Ahh det kor giver mig kuldegys, på den gode måde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#138 Bates 17 år siden

Nyder en tyrkisk peber is.....mmmmmmm!
Gravatar

#139 gi-jones 17 år siden

Så fik jeg også mine Indy billetter. Det er sgu også længe siden jeg sidst har været til midnatspremiere :) Bliver fedt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#140 Bobby Singer 17 år siden

Jeg har lige fundet ud af, at de måske laver en efterfølger til "The Goonies" og hele det originale cast vender tilbage. Hvis du ikke tror på mig, så kan du jo selv tjekke linket ud:

Men klippet blev godt nok lagt ud i 2007 og der står ikke noget om en efterfølger på imdb.com, så måske er projektet blevet droppet igen.
Idjit

Skriv ny kommentar: