Jeg fik lige en god nyhed i dag. Jeg er blevet nomineret til en plads på Ludwig-Maximilians-Universität i München til efteråret, så håber jeg bare at LMU melder tilbage at de godt vil optage mig. Første gang at jeg nogensinde er blevet nomineret til noget, så håber jeg bare at jeg også vinder.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Så er jeg lige tilbage på Filmz (og nettet) i weekenden. Har været på monster kursus hele ugen i Århus ifm. mit nye arbejde. Man starter altid med 14 dages kursus i konceptet, så jeg har boet på hotel i Viby, hvilket var kedeligt og Hotel Merkus er som at træde ind i 60erne. Men spændende uge, som fortsætter næste uge.
Efter en omgang morgenmad, skal jeg i haven og have plænen til at ligne noget man tør gå ud i.
Dejligt at være hjemme igen :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Vi har lige brugt lidt tid til at komme ovenpå. Fik at vide igår at en af vores bedste venner har kræft i underlivet, og der er sorte udsigter for hende. 3 børn, den ene er 1½ måned gammel. Iøvrigt hende jeg lavede bryllupsmiddag til sidste uge... Hvor er livet dog uretfærdigt nogle gange. Det er slet ikke til at forstå..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#142 filmz-Bruce 17 år siden
#143 filmz-Bruce 17 år siden
#144 davenport 17 år siden
Har været på monster kursus hele ugen i Århus ifm. mit nye arbejde. Man starter altid med 14 dages kursus i konceptet, så jeg har boet på hotel i Viby, hvilket var kedeligt og Hotel Merkus er som at træde ind i 60erne.
Men spændende uge, som fortsætter næste uge.
Efter en omgang morgenmad, skal jeg i haven og have plænen til at ligne noget man tør gå ud i.
Dejligt at være hjemme igen :)
#145 dyg 17 år siden
#146 davenport 17 år siden
#147 filmz-jonasgr 17 år siden
Hvorfor kan vi ikke have sådan nogle i Danmark:
Hun kommer da til at pynte i parlamentet
'Cause I'm evil"
#148 filmz-Bruce 17 år siden
Næ de italienere kender intet til retssamfund, økonomi eller demokrati, men stil og smag ... der er de nummer 1!
#149 filmz-Kadann 17 år siden
I'd hit it.. with a stick!
#150 davenport 17 år siden
Iøvrigt hende jeg lavede bryllupsmiddag til sidste uge... Hvor er livet dog uretfærdigt nogle gange.
Det er slet ikke til at forstå..