Er lige kommet tilbage fra et par opslidende timer i Fælledparken i selvskab af et par venner og en fodbold. Det var temmelig hårdt. Så nu fortjener jeg at sidde inde med benene oppe resten af dagen.
Jeg gennemførte GTA IV tidligere på dagen og må indrømme, at jeg er ret skuffet. Havde regnet med at der lå flere timer i spillets storyline og at der var langt flere muligheder. Lige nu tonser jeg rundt, uden rigtigt at have noget at tage mig til i byen.
#153 - Jeg tror aldrig, at jeg kommer så langt. Har spillet ca. 10 timer og har nået 20-22% igennem, men hver gang jeg tænder for det, så bliver jeg træt af det efter ganske få minutter.
Overvejer at geninstallere San Andreas i stedet, det var lige mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#154 Du behøver kun at komme op på ca. 65%, før storyline er gennemført. Jeg synes nu rigtigt godt om GTA IV til trods for at det er så hurtigt klaret, men synes klart at San Andreas har nogle rigtigt fede elementer i forhold til det nye. At selve personudviklingen som man så det i San Andreas, er skåret fra, er mig en gåde.
#155 mener du det med at spise og holde sig i form, Houser og Co. gav faktisk en ok grund til dette.
De mente ikke det ville passe ind i GTA IV, de havde skabt en karakter, som de lige præcis ville ha ham, og hvis han sku til og træne og alt det ville det ikke give mening rigtig, Niko har en militær baggrund derfor ved han hvo'en man håndtere et våben.
Personligt blev jeg ret træt af det med hele tiden og spise, o holde sig i form i spillet.
Men hey så'en er vi jo så forskellige, jeg er hvertfald vild med GTA Iv and having a Blast... Men Boom Blox er en farlig konkurrent hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hold da op det er kedelig at være på arbejde i dag, synes snart jeg har tjekket alt her på Filmz... nogen der har en god idé til noget underholdende på nettet der ikke kræver at man afspiller video eller lyd?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hehe...I Know...men jeg har nu også været bruger herinde i nogle år efterhånden (har bare ikke været så forum-aktiv længe), så jeg har læst en del af det, og gamle "nyheder"? Jah, ikke vildt ophisende ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#151 Corgan 17 år siden
Er lige kommet tilbage fra et par opslidende timer i Fælledparken i selvskab af et par venner og en fodbold. Det var temmelig hårdt.
Så nu fortjener jeg at sidde inde med benene oppe resten af dagen.
...Liberty City, here I come.
#152 Bates 17 år siden
#153 dolphinfriendly 17 år siden
#154 dyg 17 år siden
Overvejer at geninstallere San Andreas i stedet, det var lige mig.
#155 dolphinfriendly 17 år siden
#156 elwood 17 år siden
De mente ikke det ville passe ind i GTA IV, de havde skabt en karakter, som de lige præcis ville ha ham, og hvis han sku til og træne og alt det ville det ikke give mening rigtig, Niko har en militær baggrund derfor ved han hvo'en man håndtere et våben.
Personligt blev jeg ret træt af det med hele tiden og spise, o holde sig i form i spillet.
Men hey så'en er vi jo så forskellige, jeg er hvertfald vild med GTA Iv and having a Blast... Men Boom Blox er en farlig konkurrent hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#157 wimmie 17 år siden
#158 wimmie 17 år siden
#159 chandler75 17 år siden
#160 wimmie 17 år siden